پرده سینما

امروز آخرین مهلت دریافت تقاضای رسانه ها برای حضور در جشنواره فیلم فجر است

پرده سینما









یزدان عشیری در گفتگو با خبرنگار سایت پرده سینما: مهلت اعلام شده برای دریافت تقاضای حضور رسانه ها به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما امروز چهارشنبه آخرین مهلت دریافت معرفی نامه های خبرنگاران و منتقدان و نویسندگان سینمایی برای دریافت کارت سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است. روابط عمومی جشنواره فجر از رسانه‌های فعال در حوزه های سینمایی و کلیه رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداریی که در حوزه‌های سینمایی فعال  هستند دعوت کرد تا نمایندگان‌شان را برای صدور کارت جشنواره تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه 13 دی به دفتر روابط عمومی دفتر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر به نشانی خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی نبش کوچه احتشام  موسسه رسانه های تصویری طبقه همکف معرفی کنند.

برپایه این خبر، تاکنون بیش از 80 درصد رسانه های سینمایی معرفی نامه هایشان را به دفتر روابط عمومی جشنواره تحویل دادند.

در دعوت‌نامه عمومی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر که هفته گذشته در رسانه ها منتشر شد ضمن تشکر و قدردانی از مدیران گروه‌های سینمایی رسانه‌ها عنوان شد: به دلیل جایگاه تاثیرگذار و نقش مهم اصحاب رسانه در این رویداد بین‌المللی و لزوم اهتمام به ظرفیت‌ها و استعدادهای این جشنواره، نیازمند همراهی و مشارکت نمایندگان رسانه‌های گروهی هستیم.

برپایه این خبر، جهت صدور کارت جشنواره موارد ذیل مورد نیاز است: معرفی نامه رسمی، عکس پرسنلی اسکن شده( نام افراد در ذیل عکس ها درج شود)، آدرس ایمیل ، تلفن همراه، کپی کارت خبرنگاری.

ضمناً، از بین افراد معرفی شده، عکاس و همچنین خبرنگار مربوطه برای پوشش نشست های پرسش و پاسخ را مشخص نمایید.

سی و یکمین مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏شود.


 تاريخ ارسال: 1391/10/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.