پرده سینما

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی آخرین روزهای فیلمبرداری را سپری می کند

پرده سینما









گرگ وال استریت درام اجتماعی جدید مارتین اسکورسیزی، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. فیلم‌برداری فیلم درشهر نیویورک ادامه دارد.

مارتین اسکورسیزیاین درام  جنایتکارانه بر اساس قصه کتاب جردن بلفورت به همین نام ساخته می‌شود و حال و هوایی شرح‌حال گونه دارد.

به گزارش فارس فیلم‌نامه اقتباسی گرگ وال استریت را ترنس وینتر نوشته و لئوناردو دی کاپریو در آن در نقش جردن بلفورت دلال منطقه وال استریت بازی می‌کند.

خط اصلی قصه فیلم جدید اسکورسیزی درباره فساد موجود در وال استریت در دهه نود میلادی است و عدم همکاری بلفورست با مسئولان رسمی را، در این رابطه به نمایش می‌گذارد.

این دلال وال استریت که حاضر نشد با نهادهای دولتی همکاری کند و اخبار مربوط به فساد گسترده در وال استریت را به اطلاع آن‌ها برساند،‌به بیست سال زندان محکوم شد.

دی کاپریو قبل از این هم در چند فیلم سینمایی شرح حال گونه،‌در نقش آدم‌های واقعی بازی کرده است. هوانورد او که ساخته اسکورسیزی است،‌قبل از این در ایران اکران عمومی شده است.

تهیه کنندگان گرگ وال استریت می‌گویند کل کار فیلم‌برداری آن تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد،.هنوز زمانی برای اکران عمومی فیلم، تعیین نشده است.

اما اسکورسیزی گفته است آن را برای نمایش عمومی در فصل پاییز سال جدید میلادی آماده خواهد کرد.

جونا هل، متیو مکوناهی و ژان دوژاردن (بازیگر فرانسوی که اسکار بهترین بازیگر مرد را برای هنرمند گرفت) از دیگر بازیگران فیلم هستند.

اهل فن می‌گویند اسکورسیزی گرگ وال اسریت را برای نمایش عمومی در فصل رقابت‌های اسکاری آماده می‌کند،‌تا شانس بیشتری برای نامزد شدن در رشته‌های مختلف اسکار داشته باشد.

دی کاپریو که هم‌اکنون جانگوی رها از بند را با موفقیت روی پرده سینماهای آمریکای شمالی دارد ،هنوز قرار داد بازی در فیلم تازه‌ای را امضا نکرده و فیلم اسکورسیزی تنها فیلمی است که او مشغول کار در آن است.

اسکورسیزی پس از پایان کار فیلم‌برداری گرگ وال استریت یکی از دو فیلم سکوت یا سیناترا را جلوی دوربین خواهد برد.


 تاريخ ارسال: 1391/10/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.