پرده سینما

عباسیان از صاحبان فیلم های راه نیافته به جشنواره قدردانی کرد

پرده سینما









دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از تمامی فیلمسازانی که فیلمشان به هیچیک از بخش های مسابقه راه پیدا نکرده قدردانی کرد.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما در متن انتشار یافته از سوی وی آمده است: در آستانه برگزاری سی و یکمین بهار سینمای ملی و شریف ایران، با عرض ارادت به خانواده محترم سینمای ایران، بر خود واجب می دانم تا از تمامی هنرمندان سینمای کشور که با ارسال به موقع فرم های ثبت نام و به تبع آن، تحویل آثار در تاریخ مقرر به دبیرخانه جشنواره، بنده و همکارانم را در اجرای بهینه امور، همراهی نمودند صمیمانه قدردانی نمایم.

همچنین، قدردانی ویژه ای از سعه صدر هنرمندانی که آثارشان در جشنواره امسال پذیرفته نشد، دارم و شک ندارم که این حضور پرشور و این آثار رسیده به جشنواره ، همه نشان از پیشرفت سینمای ایران و اعتلای جایگاه سینمای ما در جهان امروز دارد.

علاوه بر این، فرصت را مغتنم شمرده  بار دیگر سپاسگزار اعضای محترم هیئت انتخاب سینمای ایران هستم که مجدانه به تماشای آثار ارسالی نشستند.

سینمای ایران به لحاظ وسعت نظر اندیشمندان و هنرمندانش همواره در مسیر بالندگی و اعتلا گام بر می دارد و بدیهی است این امر تحت هیچ شرایطی از ارزش های موقر و فاخر آثاری که از گردونه رقابت بازماندند نمی کاهد.

امید است با همدلی صادقانه و خالصانه تمامی دست اندرکاران نجیب سینما، شاهد شکوفایی بیش از بیش هنر هفتم در کشورمان باشیم.


 تاريخ ارسال: 1391/10/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.