پرده سینما

سیزده سالن سینما در تهران به سیستم دیجیتال تجهیز شدند

پرده سینما









دیجیتال مجهز شده است و قرار است کلیه سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره برای میزبانی جشنواره به امکانات دیجیتال مجهز شوند.

 

به گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با اعلام این خبر افزود: دفتر جشنواره برای نمایش فیلم‌های  فجر 35 سالن سینما در نظر گرفته است که از این میان 30 سالن به پخش فیلم‌های مردمی و نمایش‌های ویژه در سازمان‌ها ، نهادها و صنوف سینمایی اختصاص خواهد یافت.

بر پایه این خبر، برج میلاد و  سینما‌های آزادی، پردیس ملت (1 و 2)، اریکه ایرانیان، فرهنگ، زندگی، شکوفه، ماندانا،کیان، ایوان شمس، بهمن یک، و  راگا  تاکنون مجهز به سیستم دیجیتال هستند و فعالیت می‌کنند.

متخصصان معتقدند تجهیز سالن های سینما به امکانات پخش دیجیتال مزیت های گسترده ای از قبیل:کیفیت پخش قوی، کیفیت رنگ و نور، نبود مشکلاتی از نوع نرسیدن کپی ها، کاهش هزینه ها، امنیت بالا و عدم امکان استنساخ غیرقانونی کپی ها و... به همراه دارد.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.