پرده سینما

نشست هم اندیشی داوران بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر برگزار می شود

پرده سینما









نشست هم اندیشی داوران و نمایندگان بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر یکشنبه اول بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این نشست با حضور داوران و نمایندگان 40 وزارتخانه، سازمان ، نهاد و مرکز فرهنگی بخش دولتی و خصوصی شرکت کننده در بخش تجلی اراده ملی جشنواره، از ساعت 10 تا 12 روز یاد شده در مجتمع فرهنگی اسوه برگزار خواهد شد.

در این نشست که محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر به همراه سایر مدیران مربوطه حضور خواهند داشت پیرامون اهداف بخش تجلی اراده ملی و راه های دستیابی به آن از طریق روشهای ارتباطی صحیح و علمی و نیز توسعه مشارکت های سازمان های دولتی و خصوصی در حوزه سینما بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش نشست هم اندیشی مذکور به منظور ارتقاء سطح کیفی بخش تجلی اراده ملی، تبیین شاخص های داوری و بررسی راه های گسترش تعاملات میان مراکز فرهنگی با هنر- صنعت سینما برگزار می شود.

شایان ذکر است مدیریت بخش تجلی اراده ملی جشنواره سی و یکم با سعید الهی می باشد و میزان مشارکت سازمان ها و نهادها براساس آمار موجود در سال جاری با افزایش 70 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.


 تاريخ ارسال: 1391/10/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.