پرده سینما

ظرفیت جدید خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر اعلام شد

پرده سینما









سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از بلیت‌های این دوره از جشنواره و فروش تمامی بلیت‌های موجود، به پیشنهاد کمیته فروش و موافقت دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ظرفیت جدیدی برای خرید بلیت‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باز شده است.

گفتنی است فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 12 روز گذشته آغاز شد و در کمتر از یک روز به پایان رسید.

علاقه‌مندان سینما می‌توانند از طریق سامانه ایتنرنتی www.fajrticket.ir www.fajrticket.com نسبت به خرید فیلم‌های جشنواره فجر اقدام کنند.

فروش بلیت ها به صورت سری 11 تایی است که قیمت بلیت سری 11 تایی بخش سودای سیمرغ و نگاه نو 55 هزار تومان و قیمت سری بلیت سینما حقیقت و جشنواره جشنواره ها، مسابقه بین الملل (جام جهان نما)، نمایش های ویژه، سینمای سعادت و چشم انداز سینمای چین و لهستان 33 هزار تومان می باشد.

همچنین سری11 تایی بلیت بخش فیلم های سه بعدی 90 هزار تومان می باشد و در صورت خرید بلیت از طریق گیشه سینماها در ایام برگزاری جشنواره هر قطعه بلیت 10 هزار تومان است.

همچنین تاریخ تحویل بلیت های پیش خرید شده روزهای چهارشنبه (4 بهمن‌ماه) و پنج شنبه (5 بهمن‌ماه) می باشد.

سازمان ها و نهادها نیز با در دست داشتن نامه تایید شده توسط دبیر جشنواره روزهای شنبه (هفت بهمن) و یکشنبه ( هشت بهمن) می توانند به محل فروش بلیت واقع در پردیس سینمایی ملت مراجعه نمایند.

گفتنی است سینماها و پردیس‌های سینمایی آزادی، اریکه ایرانیان، استقلال، جوان، شکوفه، فرهنگ، فلسطین، ملت، تماشا، راگا، ماندانا و ایوان شمس در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلم‌های جشنواره را در بخش‌ها سینمای جهان، سینمای ایران، سینما حقیقت و بخش ویژه فیلم‌های سه‌بعدی به نمایش می‌گذارند.


 تاريخ ارسال: 1391/11/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.