پرده سینما

نشریه سیمرغ ویژه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر منتشر می شود

پرده سینما









نشریه روزانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با عنوان سیمرغ در ایام برگزاری جشنواره منتشر می‌شود.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی  و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: نشریه روزانه این دوره از جشنواره به سردبیری مهدی غلام حیدری از منتقدان و روزنامه‌نگاران فرهنگی و سینمایی در روزهای برگزاری جشنواره منتشر می‌شود.

عشیری تصریح کرد: نشریه روزانه جشنواره با نگاهی نو و با مشارکت اهالی رسانه در بخش‌های مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در بخش‌های مختلف این نشریه سعی شده  از حضور منتقدان صاحب نام و اهالی رسانه بهره گرفته شود تا این نشریه که در واقع متعلق به همه اهالی رسانه و هنرمندان است، با هم‌فکری و هم‌دلی آن‌ها  ارائه شود.

مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ادامه افزود: با استفاده از کادری مجرب و باسابقه در مطبوعات به عنوان اعضای تحریریه بولتن و بهره‌گیری از ایده‌های نو و جذاب در بخش‌های جشنواره سعی می‌شود امسال نشریه‌ای متفاوت را شاهد باشیم.

عشیری اضافه کرد: نشریه روزانه در 24 صفحه آماده خواهد شد و شامل بخش‌های گوناگونی چون گفت‌وگو با کارگردانان و بازیگران حاضر در جشنواره، گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی کشور، معرفی فیلمهای بخش‌های مختلف، گزارش روزانه از نشست‌‌‌ پرسش و پاسخ فیلم‌ها، مرور 30 سال جشنواره فیلم فجر، یادداشت هنرمندان، بازیگران، منتقدان و نویسندگان سینمایی و... خواهد بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه بولتن جشنواره امسال تهران‌محور نخواهد بود، خاطر نشان کرد: تدابیری اندیشیده شده که در بولتن امسال گستردگی جغرافیایی جشنواره و سراسری بودن آن لحاظ شود.

وی در پایان گفت: بولتن روزانه از روز اول جشنواره در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.


 تاريخ ارسال: 1391/11/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.