پرده سینما

اسامی فیلم‌های ایرانی بخش جام جهان‌نما اعلام شد

پرده سینما









اسامی فیلم‌های بخش مسابقه سینمای بین‌الملل (جام جهان‌نما) سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد.

 

 نمایی از فیلم آسمان زرد کم عمقبه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل (جام جهان‌نما) ۱۳ فیلم خارجی به همراه ۳ فیلم ایرانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این بخش فیلم‌های سینمایی قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی، آسمان زرد کم‌عمق به کارگردانی بهرام توکلی، برلین منفی هفت به کارگردانی رامتین لوافی پور از جمهوری اسلامی ایران با ۱۳ فیلم خارجی از کشورهایی چون چین، آمریکا، فرانسه، روسیه، آلمان، استرالیا،‌کره جنوبی، بلژیک، اوکراین، هند، ژاپن، انگلستان، کنیا و لوگزامبورک به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است فیلم‌های بازگشت به ۱۹۴۲، نابینا، آفتاب سوخته ۲ ، آرامش در دریا ، رنگ آسمان ، فرار از تبت ، آشپز قصر، خانه و برجک، کاروان نظامی، روزی که میشیما سرنوشت خود را رقم زد، سال اولی، غول‌ها و پرتقال‌ها و آفتاب عناوین ۱۳ فیلمی است که در این بخش حضور دارد.

در بخش جام جهان نما (مسابقه سینمای بین‌الملل) ۸ سیمرغ بلورین و یک جایزه ویژه دبیر جشنواره و در بخش سینمای سعادت(مسابقه فیلمسازان جهان اسلام) نیز ۶ سیمرغ بلورین یک جایزه بیرق طلایی(جایزه مصطفی عقاد) و یک جایزه وی‍ژه هیئت داوران اهدا خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1391/11/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.