پرده سینما

مدیران سینمایی و سینماگران چینی به ایران می آیند

پرده سینما









همزمان با سی و یکمین جشنواره فجر مدیران سینمایی و هیاتی از سینماگران چینی برای حضور در این رویداد بزرگ سینمایی به ایران سفر می کنند.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر  با اعلام این خبر افزود: مدیران سینمایی و هیاتی از سینماگران چینی برای شرکت در جشنواره فجر و گشایش بخش چشم انداز سینمای چین در جشنواره به ایران خواهند آمد.

برپایه این خبر، سینمای چین با نمایش 10 فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مرور می‌شود. فیلم های پس لرزه محصول سال 2010 به کارگردانی فنگ ژیائوگنگ، شمشیر‌های پرنده دروازه اژدها محصول سال 2011 به کارگردانی تسویی هارک، پیاده تا مدرسه محصول سال 2009  به کارگردانی پنگ جیائوهانگ و پنگ چن، کورا محصول سال 2011 به کارگردانی دو جیاجی، میمون شهر به کارگردانی کنگ لینگ جن، مادر مغول من به کارگردانی کای نینگ، اقیانوس بهشت به کارگردانی ژو ژیالو،  بازگشت به 1942 محصول سال 2012  به  کارگردانی فنگ ژیائوگنگ، حلقه کامل محصول سال 2012 به کارگردانی ژانگ یانگ و حکومت آدم‌کش‌ها به کارگردانی چااو بین سو 10 فیلمی است که در بخش مرور سینمای چین روی پرده می‌رود.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.

 


 تاريخ ارسال: 1391/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.