پرده سینما

دبیر جشنواره فیلم فجر درگذشت مسعود بهنام را تسلیت گفت

پرده سینما









محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با ارسال پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند سینما شادروان مسعود بهنام را تسلیت گفت.

 

زنده یاد مسعود بهنامبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، در متن پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر آمده  است: مسعود بهنام بخشی از تاریخ سینمای ایران بود که امروز دیگر در میان ما نیست. خدمات بهنام به سینما و تلاش های او برای ارتقاء این سینما، بویژه، در عرصه بروز رسانی امکانات و بالا بردن فن آوری های سینمایی، نقش و تاثیر بسیاری داشت و به یقین، آثار این خدمات تا سال ها ادامه خواهد یافت.

تلاش های بهنام صدای سینمای ایران را واضح و شفاف به گوش بسیاری رساند و کمک شایانی کرد تا صدای سینمای ایران بهتر شنیده شود.

وظیفه ام می دانم درگذشت یکی از بهترین متخصصان سینما را به خانواده محترم این هنرمند و به تمامی خانواده سینما تسلیت بگویم.

شایان ذکر است مسعود بهنام سال 1334 در شهر کرمانشاه متولد شد. در سال  1354فارغ التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما شد. او کار سینما را از سال 1365 با صدابرداری «شبح کژدم» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. بهنام متخصص صدا گذاری و صدا برداری در سینمای ایران بود ودرطراحی صدا، صداگذاری و میکس  فیلم های بسیاری از آثار درخشان سینمای ایران را برعهده داشت.

 


 تاريخ ارسال: 1391/11/7
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محمدرضا کلانتر:

خدایش بیامرزاد

0+0-

شنبه 7 بهمن 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.