پرده سینما

سينماهاي صنوف سينما، تهيه‌كنندگان و سازمان‌هاي مختلف معرفی شد

پرده سینما









اسامی سینماهای ویژه صنوف سینما، تهیه‌کنندگان و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اعلام شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سینمای صحرا به صنوف مختلف سینما، سینما آفریقا به تهیه‌کنندگان سینما و سینما بهمن یک و دو و سینما قلهک به سازمان‌ها و ارگان‌ها اختصاص می‌یابد.

ضمن اینکه مرکز همایش‌های برج میلاد نیز همانند سال گذشته ویژه اهالی رسانه و سینماگران فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارد.

سینماها و پردیس‌های راگا، ملت، تماشا، فرهنگ، تماشا، شکوفه، فلسطین، جوان، آفریقا، صحرا، ایوان شمس و آزادی نیز فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را برای علاقه‌مندان سینما و عموم مردم نمایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، استان فارس با سینماهای ایران، سعدی، حافظ، استان خراسان رضوی با 3 سالن هویزه 1 و 2 و 3،  استان قم با سینما وتوس1و 2 ،  استان همدان با سینما قدس و مجتمع شهید آوینی،  استان کرمان برای اولین بار در رفسنجان با سینما گلستان 1 و 2،  استان کردستان با 2 سالن پردیس بهمن،  استان قزوین با سینما مهتاب،  استان کرمانشاه، سینما آزادی،   استان اصفهان با سینما ساحل، سپاهان و خانواده و استان گیلان با سینما سپیده رود، رشت1 و 2 دیگر میزبانان جشنواره فیلم فجر هستند.


 تاريخ ارسال: 1391/11/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.