پرده سینما

آدل ترانه «سقوط آسمانی» را بر روی سن مراسم اسکار اجرا می‌کند

پرده سینما









آدل خواننده جوان بریتانیایی، قرار است در هشتادو پنجمین مراسم سالانه آکادمی اسکار، موسیقی فیلم سقوط آسمانی را بروی سن اجرا کند.

 

نمایی از فیلم سقوط آسمانیتهیه کننده گان این مراسم اعلام کردند که در کل این اولین اجرای این موسیقی بصورت زنده خواهد بود.

بعد از وقفه کوتاه حضور آدل در محافل به خاطر بارداری، او اخیرا در مراسم جوایز گلدن گلاب حضور پیدا کرد و جایزه بخش بهترین موسیقی را برای سقوط آسمانی دریافت کرد.

این موسیقی همچنین یکی از نامزدان بخش بهترین موسیقی اصلی فیلم در مراسم آکادمی می باشد

ترانه سقوط آسمانی را آدل به کمک پال اپورث نوشته است و در بیلبور جزء 10 تای برتر بوده است.

بعد از موسیقی فقط برای چشمان تو که سال 1981 از سری فیلم های جیمز باند نامزد اسکار شد، موسیقی سقوط آسمانی اولین موسیقی جیمز باند بعد از این سال هاست که توانست دوباره نامزدی اسکار را دریافت کند.

آدل می گوید: این یک افتخار است که این موسیقی توانست نامزدی اسکار را دریافت کند و فوق العاده است که می توانم بروی صحنه اسکار این آهنگ را در مقابل مردم اجرا کنم. این چیزی است که من هیچ وقت تجربه اش نکرده ام و احتمالا تنها یک بار اتفاق می افتد.

از آن طرف، کریگ زادان و نیل میرون تهیه کنندگان امسال مراسم آکادمی اسکار، می گویند: ما احترام بسیار بالایی برای آدل قائل هستیم او یک هنرمند، یک ترانه نویس و خواننده بی همتاست. او در حال حاضر یکی از موفق ترین خواننده های دنیا است و ما باور داریم که اجرای سقوط آسمانی او برای تماشاگرانی که در سالن دالبی تیه تر حضور دارند و آنهایی که از خانه هایشان در کل دنیا ما را می بینند، لحظه ای هیجان انگیز خواهد بود.

هشتاد و پنجمین مراسم سالانه جوایز اسکار 24 فوریه در سالن دالبی تیه تر در هالیوود و هایلند سنتر لس آنجلس برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1391/11/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.