پرده سینما

برنامه روز نخست جشنواره فيلم فجر در کاخ جشنواره

پرده سینما









 

در اولین روز از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر 6 فیلم روی پرده برج میلاد می‌رود.

 

 

 

نمایی از فیلم گناهکارانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، در اولین روز از نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش‌های برج میلاد، 4 فیلم سینمایی و 2 فیلم مستند روی پرده می‌رود.

بر اساس این گزارش، در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد، از ساعت 10 صبح دو فیلم مستند در جستجوی گمنامی به کارگردانی علیرضا کرمی و صندلی شماره 257 به کارگردانی محسن خان‌جهانی، ساعت 13:30 هیچ کجا، هیچکس ساخته ابراهیم شیبانی، ساعت 16:15 او خوب سنگ می‌زند ساخته سید هادی محقق، ساعت 19:30 گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان و ساعت 22 مروارید ساخته سیروس حسن‌پور (خارج از مسابقه) نمایش داده و پس از نمایش هر فیلم نشست گفت‌وگو با فیلمسازان برگزار می‌شود.

گفتنی است فیلم‌های مستند و فیلم‌های خارج از مسابقه نشست گفت‌وگو با فیلمسازان نخواهد داشت.

همچنین از ساعت 10:30 صبح در ایوان شمس، فیلم سینمایی آقای الف به کارگردانی علی عطشانی که اولین فیلم سه‌بعدی سینمای ایران محسوب می‌شود، روی پرده می‌رود و پس از نمایش فیلم ساعت 12:45 نشست گفت‌وگو با فیلمساز و عوامل فیلم در برج میلاد برگزار خواهد شد.

اهالی رسانه می‌توانند با در دست داشتن کارت جشنواره به تماشای این فیلم در ایوان شمس بنشینند. ضمناً وسیله ایاب و ذهاب به سمت برج میلاد برقرار می‌باشد.


 تاريخ ارسال: 1391/11/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.