پرده سینما

«پرویز» و «تابور» در برج میلاد به نمایش در می آیند

پرده سینما









 

دبیر سی‌ویکمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فجر گفت: در تلاشیم تا در میان برنامه‌ها، زمانی را برای نمایش پرویز و تابور در برج میلاد باز کنیم.

 

محمدرضا عباسیانمحمدرضا عباسیان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره درخواست اصحاب رسانه و منتقدان برای نمایش دو فیلم ایرانی بخش جشنواره‌ی جشنواره‌ها ادامه داد: آنطور که من شنیده‌ام پرویز در بخش جشنواره‌ی جشنواره‌ها با استقبال روبرو شده و ما هم درخواست کرده‌ایم اگر نیاز است سانس‌های فوق‌العاده‌ای برای آن درنظر گرفته شود.

وی در عین حال گفت: همچنین اکنون با توجه به فشردگی برنامه‌های برج میلاد در حال بررسی هستیم که در صورت امکان فیلم‌های پرویز و تابور را که در بخش جشنواره‌ جشنواره‌ها حاضر هستند، برای منتقدان و اصحاب رسانه به نمایش بگذاریم.

دبیر جشنواره‌ فیلم فجر درباره‌ی امکان نمایش این دو فیلم در سانس‌ ساعت 12 شب تا 2 بامداد خاطرنشان کرد:‌ درهرصورت افرادی در این مکان کار می‌کنند اگر برای نمایش فیلم، سانس ساعت 12 شب تا 2 صبح را درنظر بگیریم دیگر نباید توقع داشته باشیم که آن‌ها بتوانند ساعت 9 صبح مجدداً در برج میلاد حاضر باشند بنابراین باید بین برنامه‌ها، زمانی را برای نمایش این دو فیلم پیدا کنیم؛ مانند اتفاقی که برای نمایش دو مستند در سالن اصلی کاخ جشنواره افتاد.

دبیر جشنواره‌ فیلم فجر همچنین درباره‌ درخواست اصحاب رسانه و منتقدان برای نمایش زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در برج میلاد تصریح کرد: با توجه به اینکه جدول نمایش‌ها را بسته‌ایم، نمی‌توانیم این فیلم را که به هر دلیلی در هیچ‌کدام از بخش‌های جشنواره پذیرفته نشده است، به جدول نمایش اضافه کنیم. ان‌شاءاله دوستان، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو را در اکران مشاهده ‌کنند.

محمدرضا عباسیان در پایان درباره تجربه‌ نمایش دو فیلم مستند در سالن اصلی کاخ جشنواره گفت: این حداکثر تلاشی بود که می‌توانستم به عنوان یک دبیر مستندساز انجام دهم و چنین فرصت خوبی برای مستند‌سازان فراهم آورم تا اثرشان در سالن اصلی کاخ جشنواره دیده شود. به عنوان یک مستندساز، یکی از آرزو‌هایم می‌تواند نمایش فیلمم در سالن اصلی مرکز جشنواره فجر باشد.


 تاريخ ارسال: 1391/11/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.