پرده سینما

عباسیان از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جشنواره فجر تقدیر کرد

پرده سینما









 

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر طی نامه ای از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جشنواره فیلم فجر تقدیر و تشکر کرد.

 

محمدرضا عباسیانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر طی نامه ای از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تقدیر کرد.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر آقاتهرانی

رئیس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

روز گذشته جمع خانواده سینمایی و فرهنگی ایران با حضور جنابعالی و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مزین و کامل شد.

جشنواره بین المللی فیلم فجر در آغاز دهه چهارم فعالیت خود سعی کرده با رعایت استانداردهای برگزاری یک جشنواره بین المللی سینمایی، فضایی را فراهم کند که خانواده سینما و خانواده بزرگ ایران در فضایی فرهنگی در پایتخت و 10 استان کشور گرد هم آیند و ویترین یک ساله سینمای ایران را دنبال کنند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ابتدا، بنای کار را بر همفکری و هم اندیشی با صاحب نظران قرار داد که در این زمینه نظرات و دیدگاه های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و به خصوص اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس جایگاه ویژه ای دارد.

اینجانب از حسن توجه جنابعالی و همکاران محترم تان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سپاسگزارم.

محمدرضا عباسیان

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر


 تاريخ ارسال: 1391/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.