پرده سینما

رسانه‌های سینمایی برتر جشنواره فیلم فجر هفته آینده معرفی می‌شوند

پرده سینما









 

یزدان عشیری گفت: رسانه‌های سینمایی برتر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هفته آینده معرفی می‌شوند.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش فارس یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: قرار بود برگزیدگان رسانه‌های فجر سی و یکم همزمان در بخش تجلی اراده ملی معرفی شوند که با توجه به حضور بالای نهادها، سازمان‌ها و محدودیت زمانی مراسم با هماهنگی آقای عباسیان دبیر محترم جشنواره بنا شد طی مراسم مستقلی که برای هفته آینده در نظر گرفته شده از برگزیدگان رسانه‌های سینمایی قدردانی شود.

وی ادامه داد: بدون تردید، رسانه‌های سینمایی هم در طول سال و هم در مقطع برگزاری جشنواره فیلم فجر نقش آشکار و تاثیرگذاری دارند و چراغ جشنواره با همت و تلاش این عزیزان است که پرفروغ تر می شود و رسالت سخت و سنگین اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و نقد و نظر و ترسیم افق های تحلیلی و آسیب شناسی بر عهده آن‌ها است.

به گفته وی، هیئتی از اعضای ستاد برگزاری جشنواره در طول این مدت با رصد و ارزیابی عملکرد رسانه های سینمایی منتخبی از برترین ها را معرفی خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: انتخاب رسانه‌های برتر از میان خبرگزاری های عمومی و سینمایی، سایت‌های تخصصی و عمومی، روزنامه‌ها و مجلات سینمایی و رسانه‌های دیداری و شنیداری صورت می‌گیرد.


 تاريخ ارسال: 1391/12/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.