پرده سینما

پروانه ساخت ۱۲ فیلم سینمایی صادر شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شورای صدور پروانه ساخت برای ۱۲ فیلم‌سینمایی پروانه ساخت صادر کرده است.

 

به گزارش ایسنا، اسامی فیلم‌ها از تاریخ 9 بهمن ماه تا تاریخ 15 اسفند ماه بشرح ذیل می‌باشد:

 

چهارباندی به تهیه‌کنندگی عزت ا... جامعی ندوشن و کارگردانی محمد جعفر باقری‌نیا مضمون اجتماعی، سیزده به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی هومن سیدی مضمون اجتماعی ، عشق فقط یک کلام به تهیه‌کنندگی روح ا... خوش کام و کارگردانی کرامت پورشهسواری مضمون اجتماعی، پنج ستاره به تهیه کنندگی امیر سماواتی و کارگردانی مهشید افشارزاده مضمون اجتماعی، پنگوئن به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهمن بلنده مضمون پلیسی، بر بالهای خیال به تهیه‌کنندگی بهروز رشاد و کارگردانی فرهاد مهران‌فر مضمون ملودرام، کلوپ همسران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی صباغ زاده مضمون خانوادگی، به تهران خوش آمدید به تهیه کنندگی مجتبی امینی و کارگردانی مهدی نادری مضمون اجتماعی، باورم کن به تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور و کارگردانی محمد حسین پور/جهاندخت خادم مضمون اجتماعی ، مهمان داریم به تهیه‌کنندگی حوزه هنری و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور مضمون اجتماعی، زندگی جای دیگری است به تهیه کنندگی حبیب کاوش و کارگردانی منوچهر هادی مضمون اجتماعی، فریاد خروس به تهیه‌کنندگی حسن شکوهی و کارگردانی مهرشاد کارخانی مضمون اجتماعی.

این گزارش می‌افزاید: شورای پروانه ساخت برای دو فیلم شهر موشها به تهیه کنندگی علی سرتیپی/ منیژه حکمت و کارگردانی مرضیه برومند مضمون کودک و دوران عاشقی به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا رئیسیان مضمون اجتماعی موافقت اصولی صادر کرده است.

در حالی پروانه ساخت‌های سینمایی رسما معرفی می‌شوند که طی یک تا دو ماه گذشته هیچ پروانه ساختی اعلام نشده بود و برخی از فیلم‌های نامبرده همچون اثر محمد مهدی عسگرپور مقابل دوربین هم رفته‌اند.


 تاريخ ارسال: 1391/12/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.