پرده سینما

سفر مشترک بینوش و واسیکوفسکا به «سیلس ماریا»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژولیت بینوشاولیویه آسایاس فیلم‌ساز سرشناس سینمای فرانسه برای فیلم جدید خود سیلس ماریا از میا واسیکوفسکا و ژولیت بینوش دعوت به همکاری کرد.

 به گزارش فارس، درام اجتماعی سیلس ماریا برای اوایل فصل تابستان جلوی دوربین می‌رود و با وجود اینکه که یک محصول اروپایی است، به زبان انگلیسی تولید خواهد شد.

قصه فیلم، در یک شهر معروف کشور اروپایی سوئیس اتفاق می‌افتد و لوکیشن‌های مختلف این شهر، محل اصلی فیلمبرداری آن خواهد بود.

ژولیت بینوش در این فیلم در نقش ماریا اندرس بازی خواهد کرد. او یک بازیگر میان سال مشهور است که به بازنگری کارنامه هنری و سینمایی خود می‌پردازد.

میا واسیکوفسکا هم در نقش دستیار این بازیگر سرشناس ایفای نقش خواهد کرد. وی حضور مؤثری در قصه فیلم و زندگی ماریا اندرس دارد.

رسانه‌های گروهی فرانسه می‌نویسند سیلس ماریا سومین همکاری مشترک ژولیت بینوش با اولیویه آسایاس در یک دهه اخیر به حساب می‌آید.

آسایاس در سال دو هزار فیلم ساعات تابستانی را با حضور بینوش کارگردانی کرد. وی نویسنده فیلم نامه راندوو ساخته آندره شین هم هست. این فیلم در سال 1985 ساخته شد و بینوش بازیگر اصلی آن بود.

میا واسیکوفسکا با نسخه جدید آلیس در سرزمین عجایب ساخته تیم برتن به تماشاگران معرفی شد. وی هم اکنون استوکر را در کنار نیکول کیدمن آماده نمایش عمومی دارد.

ژولیت بینوش هم در کنارحضور در محصولات فرانسوی، در فیلم های انگلیسی زبان آمریکا و انگلستان هم بازی می‌کند. وی یکی از بازیگران اکشن دلهره آور هالیوودی گودزیلا هم هست، که قرار است به احیای قصه این مجموعه فیلم موفق ژاپنی زبان بپردازد.

بینوش و واسیکوفسکا گفته‌اند سیلس ماریا دارای دو کاراکتر قوی مونث در رأس قصه خود است و آن‌ها امید دارند این فیلم، مورد توجه منتقدان و تماشاگران جدی سینما قرار گیرد.

رسانه‌های گروهی از حالا از این درام اجتماعی به عنوان یکی از امیدهای اصلی مراسم‌های مختلف جوایز سینمایی در سال 2013 اسم می‌برند.


 تاريخ ارسال: 1392/1/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.