پرده سینما

بخش ویژه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به جشنواره فیلم کوتاه تهران اضافه شد

پرده سینما









موضوع بخش مسابقه چراغ راه در سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران اعلام شد.

 

انجمن سینمای جوانان ایرانسال 1391 كه با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، در بخش مسابقه چراغ راه سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران قرار گرفت.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این بخش در سال جدید به منظور به تصویر كشیدن بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1392 در بخش مسابقه جشنواره فیلم كوتاه تهران گنجانده شده است  و آثاری كه به این موضوع اهتمام داشته و در ترویج این رویكرد و دستاوردهای آن برای كشور و مردم این نقش را ایفا نماید می توانند در این بخش شركت كنند.

شایان ذكر است  آثاری كه در سال 1391 با موضوع  سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی تولید شده اند و به جشنواره بیست و نهم ارسال نشده اند نیز می توانند تقاضای داوری در بخش چراغ راه را داشته باشند.

روابط عمومی انجمن اعلام كرد، تاریخ تولید آثار در این بخش آزاد و می تواند در چهار شاخته مستند؛ داستانی تجربی و پویانمایی با حداكثر زمان 30 دقیقه باشد.

بهترین فیلم در این بخش به انتخاب هیئت داوران موفق به دریافت تندیس جشنواره، سی میلیون ریال جایزه نقدی و همچنین حمایت از تولید اثر بعد خواهد شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شركت در جشنواره می توانند تا 21 خرداد  با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ثبت نام نمایند.


 تاريخ ارسال: 1392/1/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.