پرده سینما

پخش‌کننده «قاعده تصادف» برای تمدید اكران این فیلم درخواست مجدد داد

پرده سینما









پخش‌کننده قاعده تصادف ضمن درخواست برای تمدید اکران فیلمش گفت: امیدواریم شورای صنفی نمایش توجه بیشتری به این فیلم فرهنگی داشته باشد.

 

نمایی از فیلم قاعده تصادفمصطفی شایسته از مدیران موسسه هدایت فیلم و پخش‌کننده قاعده تصادف در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت اکران قاعده تصادف بیان کرد: این فیلم تاکنون در تهران به فروش 220 میلیون تومانی رسیده و در شهرستان‌ها نیز تنها در مشهد اکران شده است. البته در هفته آتی قاعده تصادف در شیراز و اصفهان نیز روی پرده می‌رود.

وی در ادامه با درخواست از شورای صنفی نمایش برای توجه بیشتر به این فیلم فرهنگی، گفت: ما قاعده تصادف را یک‌هفته دیرتر از سایر فیلم‌های نوروزی و از 30 اسفندماه اکران کردیم. طبیعتاً به دلیل تعطیلی‌ها نوروز، در اوایل اکران‌مان فرصت تبلیغات یکسان با سایر فیلم‌ها را هم نداشتیم.

پخش‌کننده قاعده تصادف در پایان عنوان کرد: از اعضای شورای صنفی نمایش درخواست می‌کنیم که برای توجه به این فیلم فرهنگی که در جشنواره فجر جوایز زیادی را کسب کرد، اکران آن را حداقل یک‌هفته تمدید کنند. فکر می‌کنم قاعده تصادف استحقاق این را دارد که بیش از فیلم‌های تجاری که می‌توانند هزینه خود را از گیشه تامین کنند، حمایت شود.


 تاريخ ارسال: 1392/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.