پرده سینما

«هیس دخترها فریاد نمی زنند» اکران بین المللی می شود

پرده سینما









پوران درخشنده کارگردان هیس! دخترها فریاد نمی زنند از گرفتن کپی‌رایت جهانی برای انتشار و اکران این فیلم خبر داد.

 

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنندپوران درخشنده در این‌باره به مهر گفت: در سفری که به خارج از کشور داشتم، کپی رایت این فیلم را خریداری کردم تا از قاچاق آن جلوگیری کنم. البته در نظر دارم برای اکران بین‌المللی فیلم هم اقدام کنم.موضوع هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند جهان‌شمول است و مخاطبان خارجی هم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

کارگردان رویای خیس افزود: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده این فیلم در عید فطر در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود.درخشنده درباره فعالیت‌های اخیر خود نیز خبر داد: فیلمنامه‌ای درباره موضوع طلاق دارم که از مدت‌ها پیش تحقیقات آن را شروع کردم. طلاق هم یک معضل اجتماعی است که این روزها تمام جوامع را درگیر خود کرده است.وی در پایان گفت: برای ساخت این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام، به زودی اقدام خواهم کرد.

هیس! دخترها فریاد نمی زنند با بازی طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، شهاب حسینی، مریلا زارعی و... در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد. همچنین این فیلم با استقبال مردم روبه‌رو شد و نمایش‌های آن به سانس‌های فوق‌العاده رسید.


 تاريخ ارسال: 1392/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.