پرده سینما

«خانواده کرودها» راهی یک ماجراجویی تازه می‌شوند

پرده سینما









انیمیشن کامپیوتری پرفروش خانواده کرودها اعلام کردند تولید قسمت دوم این اکشن کمدی و ماجراجویانه، در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است.

 

نمایی از انیمیشن کرودهابه گزارش فارس کمپانی دریم ورکز که چراغ سبز تولید دومین قسمت این فیلم را صادر کرده، گفته پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است.

نسخه اصلی فیلم یک ماه قبل به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت و تا به امروز حدود 145 میلیون دلار دراین منطقه فروش کرده است.

تیم دو نفره کرک د میکو و کریس ساندرز این انیمیشن موفق کامپیوتری خانوادگی را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان کارگردانی کرده‌اند.

این دو قرار است بزودی کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم خانواده کرودها را شروع کنند. کارگردان فیلم هم خود آن ها خواهند بود.

قصه نسخه اصلی درباره اولین خانواده غارنشینی بود که اولین سفر خود به دنیای وحش را شروع می کند و با ماجراجویی های هیجان‌انگیری روبرو می‌شوند.

آن‌ها تمام عمر خود را در غاری زندگی کرده‌اند که پناهگاهشان بوده و آن‌ها را از خطرات مختلف محافظت می‌کرده است. اما با از بین رفتن غار و تخریب آن ،جمع خانواده مجبور به پیدا کردن یک سرپناه جدید و مطمئن می‌شوند.

هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه قسمت دوم خانواده کرودها در دست نیست و کسی نمی‌داند اعضای این خانواده غار نشین و ماجراجو، قرار است با چه اتفاقاتی روبرو می‌شوند.

بازیگرانی که در قسمت اول انیمیشن صدای خود را به کاراکترهای کارتونی قصه فرض دادند، دوباره با دومین قسمت آن هم همکاری خواهند کرد.

این بازیگران عبارتند از : رایان رینولدز، نیکلاس کیج، اما استون، کاترین کینر، کلارک دوک و کلوریس لیچمن. قرار است چند بازیگر مطرح دیگر هم به جمع صدا پیشه‌های فیلم بپیوندند.

این بازیگران صداهای خود را به چند کاراکتر تازه وارد -که در قصه قسمت اول حضور نداشتند و خانواده‌ کرودها در طول قصه دومین قسمت با آن‌ها آشنا می‌شوند فرض خواهند داد.

به احتمال زیاد دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری خانواده کرودها برای نمایش عمومی در ایام تابستان سال 2015 آماده خواهد شد.

قسمت اول این کمدی خانوادگی ماه مارس هم زمان با سینماهای آمریکای شمالی ، در 44 کشور دیگر جهان هم به روی پرده سینماها رفت.

فروش کلی فیلم در سراسر جهان طی این مدت به حدود300 میلیون دلار رسیده است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.