پرده سینما

سید محمد خاتمی به همراه تعداد کثیری از هنرمندان به تماشای فیلم «قاعده تصادف» نشست

پرده سینما









روز شنبه 31 فروردین‌ماه سیدمحمد خاتمی به همراه احمد مسجدجامعی به دیدن قاعده تصادف نشست.

 

نمایی از فیلم قاعده تصادفبه گزارش مهر، سیدمحمد خاتمی در سینما فرهنگ شب گذشته به دعوت سازندگان قاعده تصادف این فیلم را دید. در این مراسم در کنار عوامل فیلم همچون بهنام بهزادی کارگردان اثر و بازیگران، هنرمندانی چون حسین علیزاده، حسین پاینده، شمس لنگرودی، سیدرضا میرکریمی، کیومرث پوراحمد، روح الله حجازی، علیرضا امینی، رامتین لوفی پور، بهرام دهقانی، حسن حسندوست، مهناز افشار، یوسف تراکمه، احمد غلامی و فردین صاحب زمانی، فریدون عموزاده خلیلی حضور داشتند.

فیلم قاعده تصادف که در سی‌ و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده پنج سیمرغ بلورین شد یکی از فیلم های اکران نوروزی است و اکران آن همچنان ادامه دارد. در این فیلم امیر جعفری، سروش صحت، اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی‌احمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعون‌پور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی و سروش مالمیر بازی می‌کنند.

خاتمی در حالی در این مراسم حاضر شد که هنوز موضع خود را در قبال حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص نکرده است و خبرهای ضد و نقیضی از جانب اصلاح‌طلبان درباره حضور وی به گوش می‌رسد مطالبی که از سوی وی نه تایید و نه رد می‌شود و گویی به نظر می‌رسد وی قصد افکارسنجی دارد تا متوجه شود شرایط به نفع حضورش است یا خیر.


 تاريخ ارسال: 1392/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.