پرده سینما

دیوید کراننبرگ در مورد ارواح فیلم می سازد

پرده سینما









 

دیوید کراننبرگ فیلم‌ساز کانادایی‌تبار سینما، دو بازیگر فیلم جدید خود نقشه‌ای برای ستاره‌ها را پیدا کرد.

 

دیوید کراننبرگبه گزارش فارس، این فیلم‌ساز اعلام کرد جولین مور و جان کیوزاک هم در درام اجتماعی جدید وی، دو نقش مهم را بازی خواهند کرد.او قبل از این رابرت پاتینسن (بازیگر مجموعه فیلم پر فروش گرگ و میش) و سارا گیدن را برای بازی در دو نقش دیگر فیلم خود انتخاب کرده بود. این فیلم ماه جولای امسال جلوی دوربین می‌رود.درام اجتماعی نقشه‌ای برای ستاره‌ها حال و هوایی دلهره‌آور دارد و فیلم‌نامه اصیل و غیراقتباسی آن را بروس واگنر نویسنده و فیلم‌نامه نویس مطرح لس آنجلسی نوشته است.کراننبرگ از قصه فیلم خود به عنوان یک قصه ارواج در یک خانه جن زده اسم می‌برد، که زندگی یک خانواده سطح بالا و مشهور لس آنجلسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

مارتین کوتز همکار قدیمی کراننبرگ (و تهیه کننده اکثر فیلم‌های سینمای وی) تهیه کننده نقشه‌ای برای ستاره‌ها هم هست.

کلید فیلم‌برداری فیلم‌تازه این فیلم‌ساز اسکار گرفته سینما،اوایل ماه ژولای در شهر لس آنجلس زده می‌شود. بخش مهمی از صحنه‌های فیلم هم در شهر تورنتوی کانادا فیلم‌برداری خواهد شد.هنوز اطلاعات زیادی درباره خط اصلی قصه فیلم در دست نیست اما شنیده می‌شود یک خانواده هنرمند و مشهور لس آنجلسی، شخصیت‌های اصلی آن هستند.اعضای این خانواده، بزودی در منزل بزرگ و مجلل خود با صداهای عجیب و غریبی روبرو می‌شوند و احساس می‌کنند چند روح و موجودات بیگانه در منزل آن‌ها حضور دارد.

کراننبرگ می‌گوید: «مدت‌ها بود که می‌خواستم چنین قصه‌ای را تبدیل به یک فیلم دلهره‌آور و پرتنش سینمایی کنم ،که حرف‌های تازه‌ای را در ارتباط با ژانر ترس و دلهره بیان می کند.»

این فیلم‌ساز در سال 2011 درام شرح حال گونه و قرن نوزدهمی یک ذهن خطرناک را ساخت که با تحسین منتقدان روبرو شد و نامزد دریافت چند جایزه اسکار هم شد.وی پیش از این فیلم‌نامه فیلم های ترسناک مگس و اسکنر را در سال‌های 1986 و 1981 نوشته و تا قبل از این، سابقه ساخت یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور را نداشته است.

نقشه‌ای برای ستاره‌ها برای نمایش عمومی در بهار سال 2014 آماده می‌شود. تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند بر عکس فیلم‌های کم فروش قبلی کراننبرگ، این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماها با فروش بالایی روبرو خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.