پرده سینما

بنیاد سینمایی فارابی در خصوص شایعه خصوصی سازی فارابی بیانیه صادر کرد

پرده سینما









به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پی شایعات مکرری که این روزها درباره واگذاری بنیاد فارابی به بخش خصوصی منتشر می شود، توضیحاتی از سوی این بنیاد منتشر می شود . متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

 

بنیاد سینمایی فارابیمدعی اخلاق بودن، وظایفی بر دوش مدعی از جمله اهالی رسانه می گذارد . آن که دم از صداقت و شفافیت می زند، حق ندارد برای تامین منافع خود به هر دستاویزی متوسل شود . ذهنی بیمار با اهدافی معلوم این روزها درباره بنیاد سینمایی فارابی شایعاتی مضحک را راه انداخته، و در کمال تاسف برخی رسانه های خبری نیز بدون تحقیق و کسب اطمینان در بازی ناجوانمردانه این مدعی یا مدعیان گرفتار شده اند و خبر از بیخ و بن دروغی را منتشر می کنند مبنی بر واگذاری بنیاد سینمایی فارابی به بخش خصوصی.

بنیاد سینمایی فارابی در دوره مدیریت اخیر کوشیده این شایعات روزمره و دائمی را نادیده و ناشنیده فرض کند و با هدف حفظ حرمتها از پاسخگویی و پاسخ خواهی چشم پوشیده و ارتقای کیفیت خدمات خود را بهترین جواب به بیماران شایعه ساز می داند . توهمات ذهنی معیوب و بیمار قطعا نه ارزش شنیدن دارد و نه ارزش پاسخ دادن، اما نکته دردناک توجه تمام و کمال رسانه ها به این نوع شایعات است، در حالی که انگار برای خبررسانی درخصوص خدمات و موفقیتهای راستین بنیاد سینمایی فارابی با معذوریتهایی مواجهند! تاسف بار تر این که ظاهرا هیچ مرجعی پاسخگی به این شایعات را لازم ندانسته و حریم شکنی و تهمت زنی به بنیاد سینمایی فارابی همچنان ادامه دارد، بی توجه به این که شکستن حریم مقدس فرهنگ شکسته شدن حریم اجتماع را به همراه خواهد داشت.

به رغم بی مهری دائمی که بنیاد سینمایی فارابی در سالهای اخیر تحمل کرده است، تمام دست اندرکاران این بنیاد همچنان خود را خدمتگزار سینمای ایران می دانند، و این بنیاد به رسم همیشه خانه ای است برای همه سینماگرانی که مهرو دلسوزی همدلانه خود را از سینمای ایران دریغ نمی کنند. بنیاد سینمایی فارابی آرزوی رونق بخش خصوصی سینمای ایران را دارد، و در انتظار روزی است که این بنیاد مستقیما در تولید هیچ فیلمی سهمی نداشته باشد و صرفا به وظایف حمایتی خود بپردازد.

در آستانه فصل انتخابات، بر همه ما واجب است که اخلاق را از ادعا به رفتار بدل کنیم و راه را بر شایعه سازان و بددلانی که رونق سینمای ایران را بر نمی تابند ببندیم.


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.