پرده سینما

میرعلایی: امسال با صرفه‌جویی کامل به جشنواره‌ی کن می‌رویم

پرده سینما









مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال با صرفه‌جویی کامل به جشنواره‌ی فیلم کن می‌رویم و می‌خواهیم حداکثر برداشت را داشته باشیم.

 

جشنواره فیلم کنسید احمد میرعلایی در گفت‌وگو با ایسنا، توضیح داد: چندین سال است که چتر سینمای ایران در کن توسط بنیاد سینمایی فارابی برپا می‌شود که پخش‌کننده‌ها برای تبادل نظر و فروش آثارشان در آن حضور پیدا کرده و همچنین فیلم‌ها برای اکران داخلی و حضور در جشنواره‌ها بازبینی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال چهارنفر از بنیاد سینمایی فارابی در کن حضور خواهند داشت، گفت: سعی می‌شود با این حجم کاری بالا، حداکثر صرفه‌جویی انجام شود و خود بچه‌ها مانند سالهای گذشته همه فعالیت‌ها را انجام دهند و حتی برای غرفه‌زدن نیز خودشان دست به کار می‌شوند تا از بیت‌المال حفاظت شود.

میرعلایی یادآور شد: متاسفانه قبل از جشنواره از حضور مدیران و بستن چمدان‌ها انتقاد می‌شود اما بعد از جشنواره کسی سراغ دستاوردها را نمی‌گیرد و تنها اشکالات بررسی می‌شود، امیدوارم در کنار طرح انتقادات به نکات مثبت هم پرداخته شود.

مدیرعامل فارابی همچنین درباره اکران فیلم ملکه از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی گفت: متاسفانه حق این فیلم در جشنواره فیلم فجر ضایع شد، اما علیرغم دولتی‌بودنش در جشن منتقدان بیشترین جوایز را کسب کرد.

وی ادامه داد: فیلم در حال حاضر در 12 سینما اکران می‌شود که به مرور بیشتر خواهد شد و تلاش می‌کنیم با تبلیغات خوب مردم را به سینما بیاوریم. معتقدم فیلم‌هایی مانند ملکه می‌تواند مردم را بهتر با سینما آشتی دهد و آنها را ترغیب کند تا بیشتر به سینما بیایند.

مدیرعامل فارابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد شهرستان‌ها که فیلم را اکران می‌کنند، کم است و رفته رفته زیاد خواهد شد و خوشبختانه روز به روز شرایط اکران این فیلم و فروشش بهتر می‌شود.

میرعلایی با اظهار امیدواری از اینکه همه بتوانند فیلم ملکه را ببینند، گفت: این فیلم از آثار خوب سینمای دفاع مقدس است و هر بار که آن را می‌بینیم، نکات جدیدی دیده می‌شود و امیدوارم شکسته‌شدن طلسم اکران این فیلم با استقبال مخاطب همراه باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مرادبیگ:

خواهشاً بعد از حضور در بازارهای فیلم بنیاد فارابی گزارشی از چگونگی فعالیتهایش بدهد و خواهشاً این گزارش بیشتر از یک سطر باشد چون آقایان چندین روز به جشنواره می‌روند ولی یک خط گزارش می دهند .....چرا ؟ نمی‌دانم.......اطلاعاتی از قبیل نوع ارتباطشان با مدیران دیگر جشنواره‌ها و یا نظرسنجی از بینندگان فیلم و یا جو حاکم بر بازار در حواشی فیلم‌های ایرانی و یا تعداد بینندگان فیلم‌های ایرانی و اطلاعاتی از این قبیل ٰ فقط بسنده نکنند به اینکه : بازار خیلی خوب بود ، نتایج خوبی داشت، انشااللله بهتر خواهد شد و به امید سال بعد.

0+0-

شنبه 21 ارديبهشت 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.