پرده سینما

اعضای جدید شورای صنفی نمایش معرفی شدند

پرده سینما









اعضای جدید شورای صنفی نمایش طی احکامی از سوی معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی معرفی شدند.

 

به گزارش ایسنا، مهدی عظیمی طی حکمی اعضای شورای صنفی نمایش را براساس آیین نامه جدید معرفی کرد که محمد رضا صابری و فرشید موتمنی آذر از انجمن سینماداران‌، سیدضیاء هاشمی و حبیب کاوش از اتحادیه تهیه کنندگان،‌ سیدمسعود اطیابی از کارگردانان ،‌ محمد قاصد اشرفی از مدیران سینما و علیرضا سرتیپی از پخش‌کنندگان اعضای جدید این شورا هستند.

عظیمی گفت: اعضای صنوف قانونی مانند انجمن سینماداران و اتحادیه تهیه کنندگان توسط شورای مرکزیشان انتخاب شدند و صنوفی که هنوز قانونی نیستند مانند کارگردانان‌، پخش کنندگان و مدیران سینما از میان فعالان این حوزه توسط سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و هر وقت که این صنوف هم قانونی شوند خودشان نماینده‌شان را معرفی می‌کنند.

وی از انتشار آئین‌نامه جدید شورای صنفی که توسط رئیس سازمان سینمایی ابلاغ شده است‌، خبر داد و درباره اولین جلسه شورا با اعضای جدید اظهار کرد: اولین جلسه دوشنبه هفته جاری در محل دفتر معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

پیش از این جلال قزل‌ایاق و عبدالله علیخانی در شورای صنفی نمایش عضویت داشتند که علیرضا سرتیپی و سید مسعود اطیابی جایگزین آنها در میان اعضای جدید شدند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.