پرده سینما

رابرت ردفورد «قدم زنی در جنگل» را کارگردانی می‌کند

پرده سینما









رابرت رد فورد که دو هفته قبل قرارداد بازی در قدم زنی در جنگل را امضا کرد و کارگردانی این فیلم را هم به عهده گرفت. قبل از این قرار بود ریچارد لینکلیتر این درام اجتماعی را کارگردانی کند.

 

رابرت ردفوردبه گزارش فارس، جدول شلوغ کاری لینکلیتر به عنوان دلیل وی برای کناره‌گیری از پروژه اعلام شده است. ولی گفته می‌شود او به خاطر حضور ردفورد در این فیلم، از همکاری با آن کناره گرفته است.

بر اساس این گفته‌ها، این فیلم ساز به تهیه کنندگان قدم زنی در جنگل گفته بود ردفورد در امر کارگردانی وی مداخله خواهد کرد و نخواهد گذشت کار فیلم‌برداری آن به صورت طبیعی جلو برود.

اما تهیه کنندگان فیلم به این فیلم‌ساز مستقل و غیر متعارف اطمینان داده بودند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و وی در امر کارگردانی فیلم، با مشکلی روبرو نخواهد شد.

ولی کناره‌گیری لینکلیتر حکایت از آن می‌کند که او تضمین‌ها و اطمینان خاطرهای تهیه کنندگان قدم زنی در جنگل را باور نکرده و ترجیح داده از همکاری با این فیلم صرف‌نظر کند.

حضور رابرت ردفورد در پشت دوربین این فیلم و ایفای نقش کارگردان و بازیگر در این پروژه شرح‌حال گونه ، رسانه‌های گروهی را به این نتیجه رسانده که نگرانی و پیش‌بینی لینکلیتر بی جا و بی دلیل نبوده است.

این در حالی است که رابرت رد فورد از مدت‌ها قبل گفته بود علاقه خاصی به این پروژه و قصه آن دارد و از چند سال قبل، بحث تولید آن را مطرح کرده بود.

این افسانه کمدی واقع‌گرا بر اساس قصه کتابی به همین نام ساخته می‌شود، که مدت‌ها در صدر جدول کتاب‌های پرخواننده و پر فروش قرارداشت. قصه فیلم درباره سفر افسانه‌ای و معروف بیل برایسون به سراسر خاک آمریکاست. قصه کتاب براساس خاطرات این جهانگرد نوشته شده است.

خط اصلی قصه قدم زنی در جنگل درباره نویسنده‌ای کهنه کار (با بازی رد فورد) است که با پیدا کردن دوست قدیمی خود(با بازی نیک نولتی) سعی می‌کنند دنیا و محیط پیرامون خود را دوباره کشف کنند.

فیلم‌نامه فیلم را مایکل آردوت فیلم‌نامه نویس اسکار گرفته سینما نوشته و بعید به نظر می‌رسد رابرت رد فورد تغییری در آن ایجاد کند.

شرکت مسقل فیلم‌سازی چیت دیگبنز تهیه کننده قدم زنی در جنگل است. این فیلم با هزینه تولید 25 میلیون دلاری تهیه می‌شود و هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری آن اعلام نشده است.

رابرت ردفورد هم‌اکنون فیلم همه چیز از دست رفته است را آماده نمایش عمومی دارد. این فیلم که برای نمایش عمومی در فصل زمستان آماده می‌شود، درباره سفر مکاشفه وار یک مرد و تلاش او برای بقا است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.