پرده سینما

«ساکن صحرای سکوت» رونمایی شد

پرده سینما









اکران خصوصی و رونمایی از فیلم مستند ساکن صحرای سکوت به کارگردانی الهام قره خانی شب گذشته در پردیس سینمایی قلهک برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما در این مراسم چهره های شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی حضور داشتند. خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب، اسحاق خانزادی، مرتضی ضرابی، عباس محبوب، نیوشا ضیغمی، علیرضا خمسه، شراره رخام، سید جمال ساداتیان، علی شاه حاتمی، داریوش مودبیان، فرهاد بشارتی، بهرام عظیمی، سید مسعود اطیابی، امیر باران لویی، بهرنگ توفیقی، فرزاد حسنی، رضا یزدانی، رضا بنفشه خواه، محمدرضا جعفری جلوه و غیره از جمله چهره های شاخصی بودند که در این مراسم حاضر شده بودند.

بنا بر این گزارش اکران خصوصی فیلم ساکن صحرای سکوت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرداری منطقه هشت تهران و پردیس سینمایی قلهک برگزار شده بود.

ساکن صحرای سکوت فیلمی با محوریت فعالیت های هنری زنده یاد خسرو شکیبایی هنرمند فقید سینمای ایران است که بر اساس طرحی از جمشید مشایخی ساخته شده است در این فیلم تعداد کثیری از هنرمندان ایران از جمله علیرضا خمسه، مرتضی احمدی، ژاله علو، نیکی کریمی، رامبد جوان و غیره اشعاری را برای این هنرمند فقید دکلمه کرده اند و داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، مهدی صباغ زاده، احمدرضا درویش، کیومرث پوراحمد و غیره هم در مورد همکاری شان با زنده یاد شکیبایی سخن گفته اند.

لازم به ذکر است ساکن صحرای سکوت تنها در پردیس سینمایی ملت اکران شده و بنابر توافقات صورت گرفته چنانچه فیلم مورد استقبال مخاطبان واقع شود در سایر سینماها نیز اکران خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.