پرده سینما

شمقدری: جشنواره فیلم یاس برگزار نمی شود

پرده سینما









با توجه به حجم کارها و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان برگزاری جشنواره فیلم یاس در زمان فعلی مقدور نیست و این جشنواره به زمان دیگری موکول شد و فعلاً برگزار نمی‌شود.

 

به دنبال استعفای محمدرضا عباسیان از موسسه رسانه‌های تصویری به نظر می‌رسد وضعیت برگزاری دومین جشنواره فیلم‌های ویدیوئی(یاس) مشخص نیست و رئیس سازمان سینمایی برگزاری آن را به زمان دیگری موکول کرده است.

جواد شمقدری (رئیس سازمان سینمایی) در گفتگو با ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت این جشنواره پس از رفتن عباسیان از موسسه رسانه‌های تصویری گفت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که با توجه به حجم کارها و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان برگزاری جشنواره فیلم یاس در زمان فعلی مقدور نیست و این جشنواره به زمان دیگری موکول شد و فعلاً برگزار نمی‌شود.

وی درباره تعیین دبیران جشنواره فیلم فجر و کودک گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها مشخص شد که جشنواره فیلم کودک همزمان با روز جهانی کودک و در دوره ما برگزار می‌شود اما درباره جشنواره فیلم فجر عجله‌ای نداریم و زمان وجود دارد.

وی همچنین درباره وضعیت خانه سینما گفت: هیئت بازگشایی فعالیت خود را انجام می‌دهد و عمده کارها انجام شده است و از آنجا که هدف ما تعامل با صنوف سینمایی است قرار است نمایندگانی از خانه سینما نیز در این هیئت حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور این نمایندگان به پیشنهاد آنها بوده است و ما نیز ازآن استقبال کرده‌ایم.


 تاريخ ارسال: 1392/3/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.