پرده سینما

شمقدری: نیازی به لابی نیست به اسپیلبرگ گفتم نخل را به فرهادی بدهد!

پرده سینما









شمقدری درباره لابی کردنش برای گرفتن نخل طلا گفت: به فرهادی دستمریزاد می گویم، فیلمش را بسیار دوست داشتم. نیازی به لابی نیست با اسپیلبرگ صحبت می کنیم و او نخل طلا را به آقای فرهادی اهدا می کند!

 

جواد شمقدریجواد شمقدری در گفت و گو با خبرگزاری هنر ایران در خصوص موفقیت فیلم فرهادی در کن گفت: من امیدوارم این فیلم آن گونه شایسته است مورد توجه قرار بگیرد.

او ادامه داد: به فرهادی دستمریزاد می گویم، فیلمش را بسیار دوست داشتم و برایم ارزشمند است که دچار از هم گسیختگی فرهنگی نشده است و فیلمی صد درصد ایرانی با احترام به کشورمان ساخته است، ایشان افتخار کشور ما در عرصه فیلمسازی هستند.

شمقدری درباره منحل شدن جشنواره یاس که این روزها بعد از استعفای دبیرش عباسیان نقل محافل سینمایی است گفت: حضور این جشنواره مهم است و نباید مهم بودنش را نادیده گرفت اما باید بگویم زمان برگزاری اش با توجه به برگزاری انتخابات در کشورمان مناسب نبود، بنابراین تصمیم را گرفتیم تا اطلاع ثانوی جشنواره یاس برگزار نشود.

معاون سینمایی ارشاد در خصوص استعفای عباسیان گفت: متاسفانه برای مطبوعات این سئوال پیش آمده است که آیا آقای عباسیان قبلاً استعفا داده بودند یا به یک باره تصمیم به ترک سمتشان گرفتند؟ در خصوص همه این سئوال ها باید بگویم در کلیت ماجرا هیچ تاثیری ندارد خبر واقعی این است که ایشان دیگر در سمت قبلی خود مشغول کار نیستند.

او در خصوص بازگشایی خانه سینما گفت: کار ها د رحال انجام است و نهایاتاً خانه سینما تا سه ماه دیگر احیا خواهد شد.

شمقدری درباره لابی کردنش برای گرفتن نخل طلا گفت: نیازی به لابی نیست با اسپیلبرگ صحبت می کنیم و او نخل طلا را به آقای فرهادی اهدا می کند!

او در پایان گفت: با توجه به اینکه اسپیلبرگ رئیس هیئت داوران است و آمریکائی است بدیهی است با مشکلاتی که بین فرانسه و امریکا وجود دارد اکثر جوایز به امریکائی ها تعلق بگیرد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/2
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

با سلام و عرض ادب جواد جان نیازی به لابی شما نیست. اصغر فرهادی آنقدر بزرگ است و آثارش غنی که همگان مهر تایید روی آثارش زدند. سینما با اصغر فرهادی رنگ و بوی دیگری دارد. شما بهتر است در واپسین روزهای خلافتتان سکوت پیشه کنید تا سینما نفسی به راحتی بکشد. فرهادی اگر جایزه گرفت که هیچ اما نگرفت هم هیچ چیز از ارزشهایش کم نخواهد شد. مهم این است که سینمای او سینما راستین است. به لابی هم هیچ احتیاجی ندارد. شما اگر نباشید ما عشاق سینما نفس میکشیم چرا که دلمان برای سینما پاک و نجیب سینمای ایران میسوزد و رانتی هم نداریم. شب بخیر عمو جواد. یا علی. همکاران رسانه وزین پرده سینما همگی خسته نباشید. به امید روزی که سینما بتواند یک نفس راحتی بکشد.

0+0-

شنبه 4 خرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.