پرده سینما

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام آمارهایی از سوی وی خبرگزاری دفاع مقدس رونمایی شد

پرده سینما









به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌(ع) و حماسه آزادسازی خرمشهر مراسم افتتاح نخستین خبرگزاری دفاع مقدس با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرماندهان لشگری و کشوری در سالن رضوان صدا و سیما برگزار شد.

 

در این مراسم حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و آزادسازی خرمشهر بیان داشت: همانگونه که مولایمان علی (ع) در جنگ‌ها شجاعانه اهداف خود را به پیش می‌برد یا وقتی که وارد معرکه مبارزه با عمروبن عبدوود شد در طول دوران دفاع مقدس ما نیز به این شکل بود که همه دول جهانی علیه ما بسیج شده بودند اما با تدابیر رهبر انقلاب حضرت امام (ره) و کمک‌ها و وعده‌های الهی این فتوحات بزرگ به دست آمد.

حسینی افزود: این پیروزی‌ها با محاسبات عادی قابل ارزیابی نیست بلکه آنانی که به خداوند متصل شده بودند، می‌دانستند که خداوند جنود خود را در آسمان و زمین یاری می‌کند و بر همه چیز غالب می‌شوند. ورود خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان مرجعی برای دفاع مقدس مبارک بوده و نویدی برای همه مشتاقان در جای جای جهان است.

در ادامه این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمارهای جالبی در رابطه با نشریات، مطبوعات و سایت ها ارائه داد و گفت:

در بین 35 خبرگزاری 19 مورد آن در 4 سال گذشته مجوز داده شده است یعنی چیزی بالای 50 درصد در این زمینه مجوز صادر شده است و در حال حاضر 5 هزار و 635 نشریه مجوزدار در کشور داریم که بیش از 2 هزار نشریه در طول 4 سال منتشر شده است و از مجموع 11 هزار پایگاه خبری 9 هزار مورد آن در طول 4 سال گذشته مجوز انتشار پیدا کرده‌اند.

در پایان مراسم با حضور سرلشکر فیروزآبادی، دکترحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار جزایری و جمعی از مسئولین  خبرگزاری دفاع مقدس افتتاح شد و سرلشکر فیروزآبادی، سردار سرتیپ جزایری و حسینی وزیر فرهنگ به عنوان خبرنگاران افتخاری این خبرگزاری انتخاب شدند.


 تاريخ ارسال: 1392/3/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.