پرده سینما

رئیس انجمن سینماداران از وضعیت سالن‌ها در آستانه انتخابات ابراز نگرانی کرد

پرده سینما









رئیس انجمن سینماداران گفت: وضعیت اکران سینماهای تهران و شهرستان‌ها در آستانه انتخابات مناسب نیست.

 

سینماها در آستانه انتخاباتمحمدقاصد اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب کنونی استقبال مخاطبان از اکران سینماها بیان کرد: فکر می‌کنم مهمترین دلیل کاهش شدید مخاطبان سینما در این هفته‌ها، موضوع بسیار حائز اهمیت انتخابات است که اساسا همه اقدامات و کارها را در حاشیه قرار داده و همه مردم دغدغه انتخابات را دارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل برگزاری انتخابات جلوتر افتاده و طبیعتا خانواده‌ها درگیر امتحانات هستند و سعی می‌کنند از تفریح و بیرون رفتن‌شان کم کنند.

رئیس هیئت د‌مدیره انجمن سینماداران ایران ضعیف‌بودن فیلم‌های اکران شده را نیز یکی دیگر از دلایل افت مخاطب این روزهای سینمای ایران عنوان کرد و گفت: فیلم‌هایی که اکنون اکران شده‌اند، فیلم‌های خیلی توانمندی در جذب مخاطب نیستند، شاید اگر فیلم‌ها کمی قوی‌تر بودند می‌توانستند مخاطب را جذب کرده و با این وضعیت افت مواجه نمی‌شدیم. البته این را هم باید بگویم که هنوز هم فیلم‌های نوروزی و یکی دو فیلمی که اسم و رسم‌دارتر هستند تا حدودی مخاطب دارند.

محمدقاصد اشرفی در پایان سخنانش وضعیت اکران سینماهای شهرستان‌ها را بسیار بحرانی‌تر از تهران توصیف و بیان کرد: همه ساله ما در اکران دوم عید وضعیت مناسبی داشتیم و آن را به بهترین نحو برگزار می‌کردیم، اما امسال شرایط اکران کاملاً تحت تاثیر فضای انتخابات و ... است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.