پرده سینما

فعالیت ستاد اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان آغاز شد

پرده سینما









ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همزمان با عید بزرگ مبعث فعالیت خود را آغاز کردند.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، همزمان با عید بزرگ مبعث که مبداء تاریخ تکامل بندگی است، امروز در جلسه ای که در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد و دبیر جشنواره با اهدای حکم مدیران ستادی این جشنواره، آغاز رسمی فعالیت ستاد اجرایی را اعلام کرد.

میرعلایی در این جلسه با تاکید بر اهمیت این جشنواره و جایگاه ویژه آن افزود: کودک و نوجوان نبض تپنده هر کشوری است و اگر از این قشر غافل شویم هرگز قادر نیستیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و دستاوردهای مهم و آینده ساز را تجربه کنیم.

میرعلایی همچنین به اهمیت جایگاه بین المللی این جشنواره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به لطف خداوند جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران در سطح بین الملل اعتبار شایسته ای پیدا کرده که این نتیجه زحمت تمام کسانی است که در دوره های پیشین با جان و دل کوشیده اند تا این جشنواره مسیر درستی را طی کند. نبوت حضرت محمد (ص) ریشه در کودکی و تربیت صحیح دارد، و ذات حق طلبی و دین مداری در دوره کودکی در وجود هر فردی نهادینه می شود. امسال جشنواره را به نام نامی رسول عشق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی (ص) که پدر آسمانی تمام کودکان زمین است مزین می کنیم تا با تاسی به آموزه های گران سنگ آخرین پیامبر الهی بتوانیم با تاکید بر وحدت که نیاز فطری تمام جوامع بشری است، جشنواره را در فضایی معرفتی و درخور شان و شکوه نبی اکرم (ص) و همه کودکان که مخلوقات پاک سرشت خداوندند برگزار کنیم.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان مهرماه امسال برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.