پرده سینما

کاووش: برای طرح افطار تا سحر در هفته آینده برنامه ریزی می شود

پرده سینما






 

 

 

حبیب کاوش گفت: امسال هم طرح اکران افطار تا سحر را برای ماه رمضان خواهیم داشت اما تصمیم‌گیری درمورد آن به هفته آینده موکول شده است.

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش به برنا گفت: امسال نیز مانند سال‌های قبل طرح اکران ماه رمضان را اجرا خواهیم کرد.

حبیب کاووش در ادامه افزود: دوشنبه هفته آینده در جلسه هفتگی‌مان این موضوع به‌صورت ویژه مطرح می‌شود تا اعضای شورای صنفی درمورد آن تصمیم‌گیری کنند.

وی گفت: ‌به‌علت حال‌وهوای خاصی كه ایام ماه مبارك رمضان دارد، امیدواریم با برپایی این طرح، شور و نشاطی خاص در سینما‌ها به‌وجود آید و مثل گذشته، این طرح موجب رونق سالن‌های سینما شود.

به گزارش برنا، طرح افطار تا سحر که در سال‌های پیش با نام اذان تا اذان شناخته می‌شد، اولین بار در سال 1388 اجرا شد.

این طرح درسال 1388 با استقبال نسبی مردم روبه‌رو شد. در سال 1389 این طرح با نمایش فیلم‌های قدیمی سینمای ایران موفقیتی مضاعف داشت؛ اما انتقاداتی که از عنوان «اذان تا اذان» صورت گرفت، سبب ایجاد حاشیه‌هایی برای آن شد و عنوان «افطار تا سحر» برای آن درنظر گرفته شد.

این طرح سال 91 و در چهارمین سال اجرا، با عدم‌استقبال مخاطبان همراه بود و بسیاری از کارشناسان این شکست را به تحریم حوزه هنری و همکاری نکردن سینماهای شاخص تهران با صاحبان فیلم‌ها مربوط دانستند.

به‌نظر می‌رسد تصمیم‌گیری درخصوص اجرای طرح افطار تا سحر، امسال علاوه‌بر موارد مختلف، به شرایط اجتماعی بعد از انتخابات هم بستگی داشته باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.