پرده سینما

شهیدی: به تعهدات مالی خود در رابطه با جشنواره فیلم کودک عمل کردیم و تعهدی برای تولید مشترک نداشتیم.

پرده سینما






 

 

 

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک: به تعهدات مالی عمل کردیم و تعهدی برای تولید مشترک نداشتیم.

 

جشنواره بین المللی فیلم کودکشهیدی با تأکید بر آمادگی اصفهان برای برگزاری جشنواره کودک و نوجوان گفت: شهرداری اصفهان براساس تفاهم‌نامه امضاء شده تاکنون فعالیت کرده و به تعهدات خود عمل کرده است.

سید مجتبی شهیدی دبیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوانان دو دوره گذشته در گفت و گو با فارس درباره برگزاری جشنواره در اصفهان گفت: دو سال گذشته تفاهم نامه‌ای به امضاء دو طرف رسید که زمان آن 5 ساله بود . شهرداری اصفهان براساس تفاهم‌نامه امضاء شده تاکنون فعالیت کردهاست که موارد مختلف آن را متذکر می‌شوم.

وی در ادامه گفت: در شهر اصفهان با حمایت شهرداری دفتر بین المللی برگزاری جشنواره را دایر کردیم که از سال گذشته فعال است و به مراجعات پاسخگو هستیم.

وی درباره تجهیز سینمای مخصوص برای نمایش فیلم های کودک و نوجوان گفت: در تفاهم نامه آمده  بود یک سالن سینما برای نمایش فیلم های کودک و نوجوان تجهیز شود و در طول سال این فیلم‌ها به نمایش گذاشته شود. سالن توسط شهرداری در دو سال گذشته تجهیز و آماده شد این سالن را با همکاری حوزه هنری و از سالن های در اختیار این ارگان دولتی گرفتیم و این سالن چهارباغ خیابان آماده گاه  روبروی هتل عباسی دایر شد اما متاسفانه فارابی به تعهدش عمل نکرد.

شهیدی در ادامه گفت: بارها از فارابی خواستیم تا فیلم‌های کودک و نوجوان را در اختیار سالن برای نمایش قرار دهد که متاسفانه این امر محقق نشد و حوزه هنری مجبور به نمایش فیلم های روز شد. بنده  سال گذشته و امسال با آقای علیزاده و میرعلایی درباره تامین فیلم این سالن صحبت کردم اما متاسفانه  همکاری لازم انجام نشد و این دوستان پیگیری های ما را بی پاسخ گذاشتند.

وی درباره انجام  تعهدات مالی توسط شهرداری اصفهان توضیح داد: تعهدات مالی ما در خصوص برگزاری جشنواره به طور کامل انجام شده است و  تسویه حساب کردیم.

شهیدی درباره تولید فیلم مشترک با فارابی گفت: ما هیچ تعهدی مبنی بر مشارکت در تولید فیلم کودک و نوجوان نداریم و این مطلب  را تکذیب می‌کنیم .

وی در ادامه توضیح داد: شهرداری اصفهان مسئول برگزاری جشنواره است و به تعهدات مالی خود عمل کرده است . ما بعد از پایان جشنواره در دوره بیست و ششم ، جلسات جشنواره بیست و هفتم را  تشکیل دادیم، تیم اجرایی ما که متشکل از 13 نفر هستند  با توجه به تجارب دو سال گذشته مشغول به کار هستند.

وی درادامه توضیح داد: سال گذشته همکاری بسیار خوبی با شبکه های تلویزیونی داشتیم و برنامه‌های جشنواره را پوشش دادند امسال هم به همین صورت خواهد بود ما با رسانه ملی همکاری داریم و پخش برنامه‌های جشنواره از شبکه دو و شبکه های دیگر تلویزیون انجام خواهد شد و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

شهیدی درباره برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان گفت: ما اصلاً مشکلی برای برگزاری جشنواره نداریم و  ارتباط خوبی هم  با فارابی  داریم من  اصلاً متوجه نمی‌شوم این صحبت ها  از کجا ناشی می شود. اصفهان آماده جشنواره بیست و هفتم می باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: جشنواره های بین المللی را اکثر با نام شهر برگزار کننده می شناسد به لحاظ وجه بین المللی  باید در این خصوص دقت شود سال گذشته  میزان رضایتمندی مردم اصفهان، میهمان داخلی و خارجی بالا بود و همه اذعان داشتند دوره برگزاری جشنواره بوده است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.