پرده سینما

تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر از محمدرضا عارف قدردانی کردند

پرده سینما






 

 

 

شب گذشته 26 خرداد ماه تعدادی از هنرمندان با حضور در منزل محمدرضا عارف از نقش وی در پیروزی جبهه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کردند.

 

هنرمندان سینمای ایران در منزل محمدرضا عارفبه گزارش مهر، شب گذشته یکشنبه 26 خردادماه تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر به نمایندگی از هنرمندانی که پیش از این و قبل از اعلام نتیجه نهایی انتخابات در نامه‌ای از محمدرضا عارف تشکر و قدردانی کرده بودند، در منزل وی گرد آمدند و مراتب تشکر خود را حضوری اعلام کردند.

در این جمع هنرمندانی همچون سید محمد بهشتی، جعفر پناهی، رخشان بنی‌اعتماد، لیلی گلستان، مریم زندی، ابراهیم مختاری، حسن پورشیرازی، مجید برزگر، کامبوزیا پرتوی، مجتبی میرطهماسب، منوچهر آزادی، بابک چمن‌آرا، فریدون عموزاده خلیلی، جمال رحمتی، فرهاد توحیدی، باران کوثری، امیر اثباتی، مانی حقیقی، حمید فرخ نژاد، نورالدین زرین کلک، لیلا نقدپری، غزل شاکری، مریم صادقیان، ابوالحسن داوودی، نظام الدین کیایی و... حضور داشتند.

همچنین در این دیدار سیدمحمد بهشتی، فرهاد توحیدی و رخشان بنی اعتماد صحبت کردند. در پایان نیز این هنرمندان با محمدرضا عارف عکس یادگاری گرفتند.


 تاريخ ارسال: 1392/3/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.