پرده سینما

«گذشته» اصغر فرهادی به جشنواره مونیخ رسید

پرده سینما




 

 

 



اصغر فرهادی برای نمایش جدیدترین ساخته‌ی سینمایی‌اش گذشته عازم جشنواره‌ فیلم مونیخ در کشور آلمان می‌شود.

 

نمایی از فیلم گذشتهبه گزارش پانا، اصغر فرهادی که این روزها گذشته جدیدترین ساخته‌اش در سینماهای ایران اکران شده، قرار است تا سه هفته‌ آینده به ایران بازگردد.

این کارگردان این روزها برای اکران عمومی فیلمش در فرانسه به‌سر می‌برد و طی روزهای آینده برای نمایش فیلمش در بخش رقابتی جشنواره‌ فیلم مونیخ عازم کشور آلمان خواهد شد.

جشنواره‌ فیلم مونیخ از 28 ژوئن تا 6 جولای (7 تا 15 تیر ماه) برگزار خواهد شد.

فیلم گذشته پس از حضور در جشنواره‌ فیلم کن در بخش ویژه‌ جشنواره‌ سیدنی به نمایش درآمد و جشنواره‌ مونیخ سومین حضور بین‌المللی آن است و در چهارمین حضور بین‌المللی پس از مونیخ در جشنواره‌ دوربان آفریقای جنوبی به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان گذشته که در 5 روز اکرانش بیش از 200 میلیون تومان در سینماهای تهران فروخته، آمده است: «احمد (علی مصفا) 4 سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی لوسی دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به لوسی پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد.»

علاوه‌بر برنیس بژو (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن) و همچنین طاهر رحیم (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون علی مصفا، پائولین بورلت، بازیگر بلژیکی فیلم معروف زندگی صورتی، الیس آگویس، ژان جستین ،سابرینا وازانی و بابک کریمی در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.