پرده سینما

شمقدری: در مورد وضعیت خانه سینما با احمدی نژاد صحبت می کنم

پرده سینما









رئیس سازمان سینمایی درباره آخرین وضعیت خانه سینما و مطالبی که معاونت اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد‌، گفت: این هفته با آقای احمدی‌نژاد صحبت خواهم کرد و سپس درباره دستور ایشان و آنچه آقای شیخان گفته‌اند، اظهارنظر خواهم کرد.

 

جواد شمقدریجواد شمقدری در گفت‌وگویی با ایسنا،همچنین درباره‌ عدم حضورش در دیدار با رییس‌جمهور منتخب گفت: در یک سفر شخصی هستم و به همین دلیل نتوانستم در دیدار با آقای روحانی حضور داشته باشم البته این جلسه بسیار با عجله و فوری تشکیل شد و فقط یک روز قبل از جلسه اطلاع دادند که این دیدار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده با رئیس جمهور منتخب دیدار خواهد داشت گفت: قطعاً گزارشی از وضعیت سینما در جلسه‌ روز گذشته از سوی وزیر ارشاد به آقای روحانی ارائه شده است ولی از جزئیات دقیق آن اطلاعی ندارم.

اواخر هفته‌ گذشته با انتشار نامه‌ تاکید مجدد محمود احمدی‌نژاد بر بازگشایی خانه سینما، جواد شمقدری گفت: نامه کمی با تداخل زمان مواجه شده بود و همین امر اشتباهاتی را به وجود آورده است. این نامه‌ مربوط به فروردین است و ما اوایل اردیبهشت موضوع هیأت بازگشایی را با آقای دکتر احمدی‌نژاد مطرح کرده و ایشان نیز موافقت کردند.

اما پس از اظهارنظر شمقدری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ضمن تایید محتوای نامه، زمان دستور رییس جمهور را پس از دیدار شمقدری و ارائه توضیحات وی و نه قبل از آن دانست.

محمد شیخان به ایسنا گفت: نظر رییس‌جمهور همچنان بر این است که خانه سینما باید بازگشایی شود و نباید با تنگ‌نظری مانع فعالیت یک نهاد صنفی شد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.