پرده سینما

آیین نامه شورای صنفی در انتظار بازگشت جواد شمقدری

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا سجادپور: تكلیف آیین‌نامه شورای صنفی پس از بازگشت جواد شمقدری روشن می‌شود

 

علیرضا سجادپور. عکس از ایلنابه دلیل آنكه معاون سینمایی ارشاد در خارج از كشور بسر می‌برد؛ شورای صنفی نمایش بلاتكلیف مانده و فیلم‌های نوروزی سینماها نیز وضعیت نامشخصی دارند. دست‌اندركاران سینمایی مننتظر بازگشت شمقدری هستند تا نظر خود را اعلام كنند.

باوجود آنكه سال 88 رو به پایان است اما همچنان تكلیف شورای صنفی نمایش سینماهای كشور مشخص نیست و معلوم نیست كدام فیلم‌ها در عید نوروز روی پرده می‌روند. آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش به معاونت سینمایی وزارت ارشاد ارسال شده است اما این معاونت تاكنون نظرخود را اعلام نكرده است.

علیرضا سجادپور (مدیركل شورای نظارت و ارزشیبای معاونت سینمایی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره این مطلب گفت: متاسفانه اواخر ماه بهمن این آیین‌نامه به دست ما رسید و به دلیل آنكه با تاخیر به دست ما رسیده است؛ تاكنون نتوانستیم پاسخ لازم را بدهیم.

وی ادامه داد: به دلیل آنكه معاون سینمایی در سفر خارج از كشور حضور دارد؛ نمی‌توانیم نظر معاونت سینمایی را بدون حضور وی جویا شویم و منتظر بازگشت جواد شمقدری هستیم تا پس از كسب نظر ایشان؛ نظر خود را اعلام كنیم.

سجادپور ادامه داد: به احتمال فراوان تا 15 اسفند ماه وضعیت شورای صنفی نمایش مشخص می‌شود.

سجادپور درباره میزان اصلاحات فیلم‌های سینمایی آل و دموكراسی تو روز روشن، گفت: اصلاحات این فیلم‌ها بسیار اندك است و می‌توان گفت میزان آن در حد صفر است.

 

 

منبع: ایلنا


 تاريخ ارسال: 1388/12/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.