پرده سینما

حسن نجاریان در مورد آخرین وضعیت برگزاری جشنواره فیلم کودک سخن گفت

پرده سینما









حسن نجاریان درباره‌ آخرین وضعیت میزبانی و برپایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سخن گفت.

 

جشنواره فیلم کودکقائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در گفت‌و‌گویی با ایسنا، درباره‌ شهر میزبان جشنواره گفت: همچنان در حال بررسی هستیم و خواسته‌هایی داریم که باید به شرایط مطلوب برسیم به هر حال برای برپایی خوب جشنواره باید اقداماتی شود که دو طرف باید پاسخ‌های خوب به این اقدامات بدهند.

وی از مشخص شدن اعضای هیأت انتخاب جشنواره خبر داد و اظهار کرد: همزمان با نشست خبری جشنواره اسامی این افراد اعلام خواهد شد. ما کارهای اولیه‌ جشنواره را انجام داده‌ایم و چند فیلم از سال گذشته داریم که در حال آماده کردن آن‌ها هستیم.

نجاریان ادامه داد: در حال تعامل با بخش خصوصی هستیم تا کارهایی که در حوزه‌ سینمای کودک دارند آماده شود و به جشنواره برسد.

قائم مقام بنیاد سینمایی افزود: ممکن هست بحث تولید را هم دنبال کنیم تا به روال گذشته کارهایی برای حضور در جشنواره آماده شود اما اگر این اتفاق هم نیفتد در این دوره به تعداد مناسب فیلم خواهیم داشت.

نجاریان از استقبال خوب فیلم‌سازان داخلی و خارجی در این دوره‌ی جشنواره‌ فیلم کودک خبر داد و گفت: همچنان زمان فراخوان باقی مانده و قطعاً تعداد آثار ارسالی بیشتر خواهد شد.

جشنواره‌ فیلم کودک و نوجوان قرار است مهر ماه برگزار شود و گزینه‌های میزبانی شهرستان‌های همدان و اصفهان است که اصفهان بیشترین سابقه‌ میزبانی این جشنواره را دارد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.