پرده سینما

«هیس دخترها فریاد نمی زنند» همزمان در ایران و پنج کشور جهان اکران خواهد شد

پرده سینما









پخش‌کننده هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند ساخته پوران درخشنده از اکران همزمان این فیلم در عید فطر در ایران و چندین کشور خارجی خبر داد.

 

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنندعلی سرتیپی، مدیر فیلمیران در این ارتباط به مهر گفت: این فیلم همزمان با عید فطر در سینماهای آمریکا، کانادا، امارات، آلمان، انگلیس و ایران روی پرده می‌رود.

وی افزود: علاوه بر نمایش این فیلم در سینماهای آمریکا و اروپا در عید فطر، فیلم هیس، دخترها فریاد نمی زنند در ایام نوروز در لس‌آنجلس به شکل خصوصی به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و آنها نیز معتقد بودند قطعاً اکران این فیلم در خارج از کشور می‌تواند موفق‌آمیز باشد.

سرتیپی ادامه داد: این فیلم در 25 سینمای تهران و 25 سالن در شهرستان‌ها اکران عمومی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با نمایش هیس، دخترها فریاد نمی زنند دوباره گیشه سینماها را رونق دهیم، زیرا این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شد و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش می کنیم در نمایش‌های خارج از کشور، از حضور پوران درخشنده، شهاب حسینی و مریلا زارعی بهره ببریم.

شیرین دختر هشت ساله ای است که در پی بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر اتفاق تلخی برای او می افتد که این اتفاق در سالهای جوانی و درست در شب عروسی اش حادثه ای تلخ تر را برای او رقم می زند. در فیلم هیس، دخترها فریاد نمی زنند شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان و... بازی می کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.