پرده سینما

نمایندگان صنوف های سینمایی برای دریافت اساسنامه ها و برگزاری مجمع ششم مرداد به وزارت ارشاد رفتند

پرده سینما









شش تن از نمایندگان صنوف سینمایی برای تحویل اساسنامه 25 صنف راهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

 

خانه سینمابه گزارش ایسنا، ظهر امروز 6 مرداد ماه تعدادی از اعضای خانه سینما پس از حضور در ساختمان شماره 2 خانه سینما، اساسنامه 25 صنف سینمایی را برای دریافت رسید به وزارت ارشاد بردند.

افرادی که به نمایندگی از روسای اصناف سینمایی مسوولیت این کار را برعهده دارند‌، عبارتند از: غلامرضا موسوی،‌ حسن حسن‌دوست،‌ پروین صفری‌، صانعی مقدم‌، محمد آلادپوش و علی دهکردی.

غلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان در این باره به نمایندگی از اعضای حاضر گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که نمایندگان هیئت مدیره خانه سینما با سازمان سینمایی داشتند، مقرر شده بود که اصناف عضو خانه سینما اساسنامه‌های خود را برای ثبت قانونی تحویل سازمان سینمایی بدهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش تن از اعضای خانه سینما به نمایندگی از روسای اصناف مسئولیت پیدا کرده‌اند که این کار را انجام دهند‌ و به این ترتیب خانه سینما به تفاهم‌نامه‌ای که در 13 تیر منعقد شده است، به طور کامل وفادار بوده است و با تحویل اساسنامه آخرین بند آن تفاهم‌نامه را اجرا می‌کند.

فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره خانه سینما درباره برگزاری مجمع در تاریخ اعلام شده یعنی ششم مرداد ماه، گفت: تلاش می‌کنیم از طریق دفتر رئیس جمهور مجوز برگزاری مجمع امروز 6 مرداد ماه را در ساختمان شماره یک خانه سینما بگیریم.

در جلسه‌ی جلسه شورای رؤسای اصناف خانه سینما در یکم مردادماه ضمن بررسی مقدمات تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده، به اتفاق آرا تصمیم گرفته شد به منظور اجرای توافقنامه 13 تیرماه در نهاد ریاست‌جمهوری، اساسنامه‌های اصناف عضو خانه سینما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شود.

همچنین دو روز قبل، هیئت مدیره‌ خانه سینما در جدیدترین بیانیه‌شان با تاکید دوباره بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌ی 13 تیر ماه‌شان در دفتر ریاست‌جمهوری اعلام کردند که همچنان بر برگزاری مجمع عمومی 6 مرداد ماه در محل خانه سینما اصرار دارند و مسوولان ذیربط شرایط برگزاری این مجمع عمومی را فراهم کنند.

چهارشنبه 2 مرداد ماه معاون اجتماعی ناجا در پی درخواست فرهاد توحیدی به نمایندگی از مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما مبنی بر تامین امنیت مجمع عمومی 6 مرداد ماه در تالار سیف‌الله داد، گفت: جلسه در مکانی غیر از خانه سینما برگزار شود.

منتظرالمهدی اعلام کرد: «در شرایط کنونی، به منظور اجتناب از وقوع هر نوع اقدامی که ممکن است به شان و منزلت اندیشمندان حوزه سینما آسیب برساند، صمیمانه از جنابعالی (توحیدی) و سایر دوستان اندیشمندتان درخواست می‌کنیم تا مجمع را در مکانی غیر از خانه سینما برگزار فرمایید (مگر آن که وزیر محترم ارشاد به صورت مکتوب خواهان برگزاری مجمع در خانه سینما باشد)، مطمئن باشید با فراهم‌شدن شرایط و از میان رفتن سوءتفاهمات، ما و شما و دیگر دوستانمان در حوزه سینما همراه و همگام با یکدیگر و در فضایی سرشار از تفاهم و حسن نیت، امورات مربوط به سینما را سر و سامان خواهیم بخشید. یادآور می‌شوم که ما همچنان از خانه سینما و اموال موجود در آن محافظت خواهیم نمود.»

فرهاد توحیدی رییس هیئت مدیره خانه سینما در همان روز در گفت‌وگویی گفت: «تلاش می‌کنیم از طریق وزیر ارشاد یا رییس جمهور هماهنگی لازم را انجام بدهیم تا مجمع عمومی فوق‌العاده‌ ششم مردادماه در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار شود.»


 تاريخ ارسال: 1392/5/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.