پرده سینما

بهروز صباغ: به ما گفتند علیه خانه سینما نامه امضا کنید و بعد کارت هدیه بگیرید

پرده سینما









بهروز صباغ عضو شورای مرکزی انجمن عکاسان سینما روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: امروز پس از اطلاع رسانی عمومی برای دریافت کارت هدیه رییس جمهوری به اتحادیه تهیه کنندگان واقع در خیابان سهروردی مراجعه کردم. پس از ورود به اتحادیه، درخواست کردند برای دریافت کارت هدیه رییس جمهوری نامه ای که در آن متن زشت و زننده ای علیه خانه سینما نوشته شده بود را امضا کنم که به این موضوع به شدت اعتراض کردم.

وی تاکید کرد: پس از پیگیری ها اعلام شد که این نامه از سوی ارشاد تنظیم شده و در ادامه یکی دیگر از کارمندان اتحادیه اعلام کرد این نامه را شخص جواد شمقدری رییس سازمان امور سینمایی ارائه کرده و در ادامه یکی دیگر از کارمندان اعلام کرد که این نامه تاکید حبیب الله کاسه ساز بوده است.

صباغ توضیح داد: پس از پیگیری های حاضران، خواستار توضیحات سیدضیاء هاشمی رییس صنف واحد تهیه کنندگان سینما شدیم که با حضور وی، امضای این نامه ملغی شد.

وی گفت: این اقدام توهین به خود آقایان و سینماگران است؛ هدیه ۲۰۰ هزار تومانی از سوی رییس جمهور به اصناف سینمایی اختصاص یافته و اینکه این هدیه با این ترفند به اهالی سینما پرداخت شود، جای تاسف دارد.

این عکاس سینمایی ادامه داد: این نامه را امضا نکردم و در نهایت موضوع با حضور سیدضیا هاشمی رفع شد اما نکته اساسی این است که چرا از وضعیت اهالی سینما سوءاستفاده می شود؟ کارت های ۲۰۰ هزار تومانی به هر حال به خاطر وضعیت معیشتی برخی اقشار کم درآمد سینما می تواند کمک خرجی در این وضعیت نامطلوب سینما باشد اما این برخورد چه تعریفی دارد؟

صباغ با یادآوری اینکه هدیه رییس جمهوری حق سینماگران است افزود: اعتراض ما برای کلیت سینما است و متاسفم که برای ارائه آنچه که حق اهالی سینما است از چنین ترفندهای زشتی استفاده می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>امیر:

متاسفانه آقایان از مشکل اقتصادی بوجود آمده سو استفاده می کنند و مشغول سرباز گیری هستند . عمل بسیار کثیفی که فقط از همین فریب کاران بر می اید .

0+0-

چهارشنبه 9 مرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.