پرده سینما

سیدضیاء هاشمی: امضای صنوف ارتباطی با کارت هدیه ماه رمضان ندارد

پرده سینما









سیدضیاء هاشمی گفت: گرفتن امضاء از اعضای صنوف ربطی به کارت هدیه ندارد بلکه دنبال این هستیم که بگوییم این دوستان قانونی نیستند.

 

سید ضیاء هاشمیرئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگویی با ایسنا‌، اظهار کرد: افرادی که برای گرفتن کارت هدیه مراجعه می‌کنند، مختار هستند که این برگه را امضا کنند یا نه و این موضوع ربطی به دادن کارت ندارد و ما تنها از دیدن این افراد استفاده می‌کنیم.

وی افزود: اکثر صنوف بیش از دو سال است که انتخابات نداشته‌اند و بیشتر کسانی هم که به ما مراجعه می‌کنند، ناراضی هستند و این برگه را امضا می‌کنند.

هاشمی با طرح این پرسش که از آخرین دفعه‌ای که صنوف مجمع عمومی تشکیل داده‌اند ، چقدر می‌گذرد‌؟ ادامه داد: آقایان تا کی‌ می‌خواهند ازاین فضای ناامن استفاده کنند؟! آقای توحیدی همه کارشان را قانونی می‌داند و خودش را مبنای قانون می‌داند، در حالی که اینها اصلا قانونی نیستند.

وی ادامه داد: افراد زیادی در سینما هستند که مشکلات معیشتی دارند حتی ما توزیع این کارت 200 هزار تومانی را نمی‌خواستیم اعلام کنیم. آقایان دم در آدم گذاشته‌اند تا مانع ورود افراد شوند اما بهتر است به جای سیاسی کاری دنبال حل مشکلات اعضای صنوف باشند، ما کار صنفی را همین می‌دانیم.

سید ضیاء هاشمی گفت: چرا از امضای افراد وحشت کرده‌اید که به سرعت همه جا شروع به مصاحبه کرده‌اید؟ اگر حق هستید ترس ندارد، ما می‌خواهیم اثبات کنیم شما جایگاه ندارید.

فرهاد توحیدی با اعتراض نسبت به روش اهدای کارت‌های هدیه ماه مبارک رمضان به سینماگران گفت: این روش‌های کثیف دوره‌اش گذشته است، این روش‌ها کهنه شده است. برخی از دوستان سینماگر که برای دریافت کارت‌های هدیه ماه رمضان به اتحادیه تهیه‌کنندگان مراجعه کردند، کاغذی در اختیارشان قرار گرفته که در آن نوشته شده است که ما از شورای مرکزی صنف‌مان ناراضی هستیم و درخواست مجمع عمومی داریم و تا این کاغذ را امضاء نکنند،کارت هدیه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

توحیدی اذعان داشت: یک جور دارند از بچه‌ها ندامت‌نامه می‌گیرند. متاسفم این روش‌ها کهنه شده است. دوستان از هر دری وارد شدند، نتیجه نگرفتند و حالا تصمیم گرفتند، این‌گونه رفتار کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.