پرده سینما

نتیجه جلسه کارگروه تعيين مديريت سينما پس از عید سعید فطر اعلام می شود

پرده سینما









دومین جلسه کارگروهی که از سوی علی جنتی وزیرپیشنهادی ارشاد برای بررسی گزینه های احراز پست ریاست سازمان سینمایی تشکیل شده بود،نتیجه ای در پی نداشت.

 

به گزارش بانی فیلم، دومین جلسه کارگروه تعیین ریاست سازمان سینمایی وزارت ارشاد صبح چهارشنبه 16 مرداد برگزار شد.حاضران در این جلسه نیز  به نتیجه و جمع بندی مشخصی نرسیده اند و قرار است نتیجه قطعی پس از تعطیلات عید فطر و با برگزاری جلسه ای دیگر اتخاذ و اعلام شود.

نخستین جلسه کارگروه تعیین ریاست سازمان سینمایی وزارت ارشاد ساعت 21 شب سه شنبه پانزده مرداد برگزار شده بود.یادآور می شود در این جلسه که نخستین نشست از سلسله نشست های بررسی گزینه های مدیریت سینمایی بود،از میان فهرست اسامی مطرح شده سه گزینه از بخت بیشتری برای قبول مسئولیت ریاست سازمان سینمایی برخوردارشدند.

از فهرست اسامی که پیش ازاین به عنوان گزینه های اصلی ریاست سازمان سینمایی از آنان نام برده می شد تنها سه نام به عنوان گزینه های جدی مطرح شد. علیرضا رضاداد ، محمد خزاعی و علی فروزنده سه گزینه ای هستند که از آنان به عنوان کاندیداهای جدی تصدی پست ریاست سازمان سینمایی نام برده می شود.

فعالیت کارگروه های تعیین معاونان و مدیران وزارت ارشاد در حالی برگزار می شود که هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت کاندیداهای پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه های مختلف را آغاز خواهد کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.