پرده سینما

مراحل فنی «محمد(ص)» در آلمان انجام می‌شود

پرده سینما









با اتمام فیلمبرداری فیلم محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی، مراحل پس از تولید فیلم در آلمان انجام می‌شود.

 

نمایی از فیلم محمد ص) ساخته مجید مجیدیبه گزارش فارس، با انجام فیلمبردای فیلم در ایران و آفریقا مراحل فنی فیلم در مونیخ انجام می‌شود.

آنچه که از ابتدا مورد نظر بوده، عرضه این فیلم در ابعاد بین‌المللی و طراحی اثر برای تماشاگر جهانی است و برای تولید اثر از مشارکت و حضور سینماگران بین‌المللی استفاده شد.

تمام مراحل پس از تولید از جمله تدوین، صداگذاری و موسیقی اثر در خارج از کشور انجام می‌شود و قرارداد انجام مراحل پست پرداکشن با یکی از استودیوها در مونیخ بسته شده است.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری محمد(ص) در شهرهای مختلفی از جمله کرمان، عسلویه و حوالی شهر قم همچنین بخش‌هایی از حمله سپاه ابرهه در آفریقا جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری این اثر اواخر خردادماه به پایان رسید.

در این فیلم که به زندگی حضرت محمد (ص) در کودکی اشاره دارد بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا، علی فلاحت پیشه و ... به ایفای نقش پرداختند.

بنابراین گزارش، مجیدی پیش از این در گفت و گویی رادیویی اعلام کرد که فیلم ظرف یک سال آینده آماده نمایش خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی محمد(ص) به کودکی پیامبر و دوران جاهلیت اشاره دارد. تولید این فیلم که از اهمیت خاصی برخوردار است از دو سال گذشته آغاز شد و به تازگی به پایان رسیده است.


 تاريخ ارسال: 1392/5/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.