پرده سینما

هیئت انتخاب و داوری جشنواره میلاد سرخ معرفی شدند

پرده سینما









در حکمی از سوی شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اعضای هیئت انتخاب و داوری دومین جشنواره میلادسرخ اردبیل معرفی شدند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد برگزاری جشنواره بهمن حبشی (مدیر فرهنگی)، پناه برخدا رضایی (کارگردان سینما)، رضا درستکار (منتقد سینما و مستندساز)، نقی نعمتی (نویسنده و کارگردان سینما) و حسن قهرمانی (مستندساز) 438 فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره میلادسرخ را مورد بازبینی قرار داده و فیلم های بخش مسابقه جشنواره را در چهار گروه فیلم های سینمایی ویدیوئی، فیلم های مستند، فیلم های کوتاه داستانی و فیلم های انیمیشن،انتخاب و معرفی خواهند کرد.

ستاد برگزاری دومین جشنواره میلادسرخ، فیلم‌های مرتبط با سُنن ائمه معصومین و امامزادگان(ع) بویژه حضرت امام حسین(ع) در چهار محور شامل: سیر و سلوک؛ جشن و اعیاد و مجالس؛ پاسداشت و سوگ؛ رهروان (یادبود شهدا و صالحان) را با رای نهایی این گروه، انتخاب و به معرض نمایش درخواهد آورد. ضمن اینکه اعضای هیات انتخاب جشنواره میلاد سرخ، داوری این آثار را نیز برعهده خواهند داشت.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دومین جشنواره سراسری میلاد سرخ را طی روزهای 5 تا 7 شهریورماه 1392 در شهر اردبیل برگزار خواهند کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.