پرده سینما

سومین نشست تخصصی آموزشی فیلمنامه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود

پرده سینما






 

 

 

سومین نشست آموزشی – تخصصی تحلیل فنون فیلمنامه‌های سینمایی روز سه‌شنبه بیست و نهم مرداد ماه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سعید افراسیابی مسئول واحد آموزش فارابی با اشاره به برگزاری نشستهای تخصصی در این بنیاد اعلام کرد: بعد از برپایی دومین نشست از سلسله برنامه های تخصصی تحلیل فیلمنامه با محوریت آموزش فنون فیلمنامه نویسی که روز شانزدهم تیر ماه با استقبال گسترده علاقمندان برگزار شد، سومین نشست نیز روز سه‌شنبه بیست و نهم مرداد ماه در سالن نمایش فیلم بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود. افراسیابی با تاکید بر تخصصی بودن این نشستها و درنظر گرفتن اهداف آموزشی بلندمدت اعلام کرد: در سومین نشست تخصصی ضمن نمایش فیلم سینمایی عشق به کارگردانی میشائیل هانکه، با حضور کارشناسانی همچون آقایان عباس اکبری، محمد گذرآبادی و امیرحسین جهدوست درباره اصول فیلمنامه نویسی و آداب نگارش حرفه‌ای فیلمنامه گفتگو می کنند.

در این نشستها به صورت کارگاهی و اصولی به آموزش فنون فیلمنامه نویسی حرفه ای به علاقمندان و اهالی سینما پرداخته می‌شود.سومین نشست تخصصی تحلیل فیلمنامه سه‌شنبه 29 مرداد ماه ساعت 15 در سالن نمایش بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره 66727855 (021) واحد آموزش بنیاد تماس حاصل کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.