پرده سینما

علاقه مندان سینما به انتخاب بن افلک برای ایفای نقش «بتمن» اعتراض کردند

پرده سینما






 

 

 

اخیراً خبری مبنی بر انتخاب بن افلک کارگردان فیلم ضدایرانی آرگو به عنوان بتمن جدید منتشر شد که از سوی علاقمندان به فیلم‌های بتمن با بازخوردهای منفی زیادی روبرو شده است.

 

بن افلکبه گزارش فارس، در حالی طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب بن افلک به جای کریستین بل برای بازی در نقش بتمن منتشر شد، عده‌ زیادی از علاقمندان به مجموعه فیلم‌های بتمن، به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

بن افلک که اولین همکاری‌اش با کمپانی برادران وارنر، سه سال پیش با ساخت فیلم ضد ایرانی آرگو و جایزه اسکار بهترین فیلم شروع شد، اکنون به نظر می‌رسد قرار است با نقش محبوب بتمن به دنبال چند پروژه سینمایی دیگر، ادامه یابد.

بر اساس نظر سنجی که سایت سینمایی ورایتی انجام داده است از میان حدود 100 هزار نفر از علاقمندان به مجموع فیلم‌های سینمایی بتمن، تنها 15 درصد با این مطلب موافق بوده‌اند، 71 درصد به کلی به این‌کار مخالفند و 14 درصد بقیه هم موافق و هم مخالفند.

از 100 هزار نفر شرکت کننده در نظر سنجی، 12 درصد خواستار بازگشت کریستین بل به این نقش هستند و بقیه نظرات مختلفی دارند.

پروژه جدید بتمن که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، قرار است 17 جولای سال 2015 میلادی در سطح جهانی اکران شود، این درحالی است قسمت قبل این فیلم با نام مرد فولادین توانست این تابستان بیش از 649 میلیون دلار در سطح جهان فروش کند.

سو کرول، مدیر بازاریابی بین الملل کمپانی برادران وارنر گفت: از اینکه بن افلک ادامه دهنده میراث بتمن است، بسیار خرسندیم. 


 تاريخ ارسال: 1392/6/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.